וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א החתימה את ג'יילן אדאמס ל-3 חודשים. קטש: "יוכל לעזור"

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 20:05

הגארד, ששיחק בהפועל ירושלים, ימלא את מקומו של היליארד שנפצע. קטש: "יש לו יכולות התקפיות טובות מאוד ומוכחות". אדאמס: "נרגש ואסיר תודה"

כתבתו של שרון דוידוביץ' על הפריחה של ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) על החתמתו של ג'יילן אדאמס, הגארד האמריקני בן ה-26, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל ירושלים. אדאמס צורף לקו האחורי של הצהובים, עם חוזה לשלושה חודשים. אדאמס צורף בעקבות הפציעה של דארן היליארד, שנפגע ברגלו במשחק הליגה מול נס ציונה וייעדר מהמשחקים הקרובים.

ג'יילן אדאמס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
השדרוג שהקבוצה זקוקה לו? אדאמס/דני מרון

קטש על ההחתמה: "לג'יילן אדאמס יש יכולות התקפיות טובות מאוד ומוכרות. נוצר מצב שאנחנו צריכים עוד גארד יוצר לרוטציה והוא יוכל לעזור לנו. אני שמח שהוא מצטרף למכבי".

אדאמס אמר לאתר הרשמי: "אני נרגש ואסיר תודה על ההזדמנות לשחק עבור ארגון יוקרתי כמו מכבי. אין משהו דומה למסורת והתרבות של הקבוצה הזאת. אני מצפה להצטרף לחבורה שיש בה כבר הרבה כישרון ולעזור לה להתחרות על תארים".

במכללות אדאמס שיחק באוניברסיטת קונטיקט, וסיים במקום ה-12 בכל הזמנים בין קלעי ההאסקיז. הוא לא נבחר בדראפט 2019, אבל חתם על חוזה קצר בניו אורלינס, ואחריו שיחק בקבוצת ה-G-League של הפליקנס. בעונה שעברה, במדי ירושלים, מול מכבי תל אביב הוא קלע פעמיים 26 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully