וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן שותף כמחליף בהפסד של ויאדוליד, ריאל סוסיאדד ממשיכה לנצח

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 23:51

החלוץ הישראלי שיחק 29 דקות, חוסלו העניק למארחת 0:1. יראמנדי שבר בצורת של יותר מארבע שנים ב-1:2 של הבאסקים על סלטה ויגו, בטיס במקום הרביעי אחרי 1:3 על אלמריה וצמד של קרבאליו

תקציר הליגה האירופית: ריאל בטיס - רומא 1:1/ספורט1

לא רק הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה נערך הערב (ראשון) במסגרת המחזור התשיעי בליגה הספרדית. בטיס חזרה למקום הרביעי עם 1:3 על אלמריה, ריאל סוסיאדד המשיכה במומנטום נפלא על חשבון סלטה ויגו ושון וייסמן שיחק 29 דקות בהפסד של ויאדוליד לאספניול.

חוסלו שחקן אספניול חוגג שער. Eric Alonso, GettyImages
סגן מלך שערי הליגה. חוסלו חוגג/GettyImages, Eric Alonso

אספניול - ויאדוליד 1:0

לאחר שבוע בו שהה בישראל בגלל סיבות אישיות ("אנחנו צריכים מאוד להיזהר בכל הנוגע לנושאים האלה", אמר המאמן פאצ'טה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק), שון וייסמן החל על הספסל וקיווה להיכנס ולהעניק לקבוצתו ניצחון שני העונה, אך היא הפסידה בקרב התחתית ונמצאת רק נקודה מעל הקו האדום. החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-61, כאשר ויאדוליד חיפשה הכרעה, אבל דווקא אספניול השיגה אותה. המגן השמאלי בריאן אוליבן הרים משמאל בדקה ה-78 וחוסלו נגח פנימה את השביעי שלו העונה (רק רוברט לבנדובסקי עם תשעה שערים מקדים אותו). חאבי פואדו פספס הזדמנות להכפיל את התוצאה כשהקפיץ לקורה שלוש דקות לאחר מכן, אבל אספניול בכל מקרה חגגה ניצחון ביתי ראשון אחרי יותר מחצי שנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
וויליאם קרבאליו שחקן בטיס. Fran Santiago, GettyImages
גם הוא לא האמין שיסיים עם צמד. וויליאם קרבאליו/GettyImages, Fran Santiago

בטיס - אלמריה 1:3

אחרי שני משחקים בהם לא הבקיעה וצברה נקודה בלבד, בטיס חזרה למסלול הניצחונות על חשבון הקבוצה לא הפסידה בארבעת המפגשים הקודמים. הגיבור המפתיע היה הקשר האחורי וויליאם קרבאליו, שבגיל 30 חגג צמד ראשון בקריירה. הפורטוגלי הגיח מאחור כדי להמשיך כדור רוחב של אלכס מורנו בדקה ה-23 והוסיף את השני שלו בדקה ה-71, מבישול של בורחה איגלסיאס שהבקיע חמש דקות קודם לכן הודות לכדור עומק של חואקין הבלתי נגמר. אל בילאל טורה (52) השווה זמנית עבור האורחת שנמצאת מתחת לקו האדום. בטיס שבה למקום הרביעי.

אסייר יראמנדי שחקן ריאל סוסיאדד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
חיכה הרבה זמן לשער הזה. אסייר יראמנדי/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 2:1

הבאסקים המשיכו את הדהירה שלהם עם ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות והתקדמו למקום החמישי על חשבון היריבה המושבעת אתלטיק בילבאו. אסייר יראמנדי כבש מקצה הרחבה בדקה ה-30 ועשה סוף לבצורת של יותר מארבע שנים - 40 משחקי ליגה (והמון פציעות) מאז השער הקודם שלו לרשת לגאנס ב-2:2 של ריאל סוסיאדד באוגוסט 2018. יאגו אספס השווה 10 דקות לאחר מכן, אבל קרן של בראיס מנדס מצאה את הראש של איגור סובלדיה שהכריע בדקה ה-55.

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין ויאריאל, יריבת הפועל באר שבע בקונפרנס ליג ב-27 בחודש, נגד אוסאסונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully