וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע יודעים: "חובה לנצח את המדורגת אחרונה במשחק בית"

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 18:05

אחרי האכזבות בשני המשחקים האחרונים בטרנר, בקבוצה מבינים כי כל תוצאה אחרת תהיה בעייתית. מרטינס, פאון וסלמאני צפויים לשוב להרכב. האורחת מקווה להפתיע, כוכב ורויזמן ימשיכו ב-11

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע

מאוכזבת משתי תוצאות התיקו האחרונות בבית, נגד הפועל חיפה בליגה ביום שני ומול לך פוזנן ביום חמישי בקונפרנס ליג, וכשהיא מודאגת מעומס המשחקים בשני המפעלים, שמוביל ללא מעט חוסרים, תארח מחר (שני, 20:00, ספורט1) הפועל באר שבע את סקציה נס ציונה למשחק בו כל תוצאה מלבד ניצחון על העולה החדשה תיחשב לבעייתית.

אליניב ברדה יצטרך שוב להיערך להרכב שונה, בעקבות הפציעה של מריאנו באריירו במשחק האחרון. הארגנטינאי הצטרף אל רמזי ספורי ואור דדיה ברשימת הפצועים. "אין משחק נוח בליגה, אבל ברור שחובה לנצח את הקבוצה האחרונה בטבלה במשחק בית", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "צריך להירגע קצת מכל המעברים האלה מהליגה לאירופה, ולבוא מאוד מרוכזים ונחושים כדי לקחת שלוש נקודות חשובות".

הרכב משוער: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, עדן שמיר, אנדרה מרטינס, דור מיכה, שאפי סוליימאנוב, אדריאן פאון, אסטריט סלמאני.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. רויטרס
שוב נאלץ לשנות את ההרכב. אליניב ברדה/רויטרס

סקציה נס ציונה

נועלת הטבלה תצא מחר למשחק חוץ קשה בטרנר ותנסה להפתיע את הפועל באר שבע כדי לשפר עמדות בתחתית הטבלה. נס ציונה צברה עד כה ניצחון ליגה בודד ובקבוצה מקווים לחזור מהדרום לפחות עם נקודה. "אנחנו צריכים נקודות באופן דחוף", אמר שחקן בקבוצה. "ראינו שקבוצות התחתית צוברות נקודות ולא תהיה לנו ברירה, אחרת הליגה תברח לנו".

ניר ברקוביץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים למשחק נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה במגרש קשה, באים אחרי משחק טוב שלנו נגד מכבי נתניה ורוצים להמשיך את היכולת הזאת גם בטרנר. יודעים שבאר שבע משתוקקת לנקודות, אבל גם אנחנו חייבים לאסוף נקודות בשביל שהליגה לא תברח לנו".

המאמן צפוי לפתוח עם ההרכב שפתח נגד מכבי נתניה במחזור הקודם. דור כוכב ימשיך בעמדת המגן הימני, לצד הבלמים סטפן אקה ואבובקאר קייטה. יוני סטויאנוב ישחק בקישור ונראה שאור רויזמן, שכבש בשבוע שעבר, ימשיך לקבל קרדיט ויפתח לצד לבאן קוטאליה בהתקפה. נס ציונה תחסר את אילון ירושלמי והמגן עומרי בן הרוש, שנמצא בהליך החלמה מניתוח בפרק כף היד.

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, סטפן אקה, אבובקאר קייטה, סתיו ישראלי, עילאי טרוסט, מוחמד אוסמן, יוני סטויאנוב, אלמוג בוזגלו, אור רויזמן, לבאן קוטאליה.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אור רויזמן שחקן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
כבש במחזור הקודם וצפוי להמשיך ב-11. אור רויזמן/ברני ארדוב

טריוויה

* את ניצחון הבכורה שלה בליגת העל לפני שלוש שנים, השיגה סקציה נס ציונה עם 1:2 על הפועל באר שבע, אבל בטרנר הובסה 3:0. הניצחון האחרון שלה בבאר שבע היה 0:1 בספטמבר 1967.

* רצף שלושת הניצחונות של הפועל באר שבע נעצרה ב-2:2 מול הפועל חיפה, אבל היא שוב ידעה לחזור וסך הכול צברה עד כה שבע נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* נס ציונה נותרה הקבוצה היחידה ללא נקודות חוץ העונה. יש לה גם רק שער אחד כאורחת בשלושה משחקים.

* אלמוג בוזגלו שיחק מול הפועל באר שבע 13 פעמים ועדיין לא ניצח. יש לו שמונה הפסדים וחמש תוצאות תיקו מולה, עם שער אחד במדי בני יהודה באלוף האלופים 2017/18.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: טרנר
קהל: 10244

תוצאות משחקי השבת:

הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2
מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 0:4
בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:2
בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully