וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שער שלא ייאמן": מונס דאבור המשיך במומנטום הנפלא

בגרמניה התלהבו מהגול של הישראלי, שהשווה את עונת השיא שלו בגרמניה ב-0:3 על שאלקה וכבש בשני משחקים רצופים לראשונה זה 20 חודשים

תקציר: שאלקה - הופנהיים 3:0/ספורט1

מונס דאבור המשיך אמש (שישי) בכושר הנפלא במדי הופנהיים, כאשר כבש שער נהדר בניצחון 0:3 על שאלקה. החלוץ הישראלי השווה כבר בהופעתו התשיעית את עונת השיא שלו בבונדסליגה: הוא עומד על ארבעה שערים, הכמות שכבש בחצי העונה הראשונה שלו בקבוצה, בעונת 2019/20, וגם בכל עונת 2020/21, וזאת למרות שפתח העונה רק שלוש פעמים בהרכב.

בנוסף, הייתה זו הפעם הראשונה מאז פברואר 2021 בה דאבור מוצא את הרשת בשני משחקים רצופים במדי הופנהיים, כאשר הפעם הקודמת בה כבש שני משחקים ברציפות הייתה בנובמבר אשתקד (מול איי פארו במדי נבחרת ישראל, וחמישה ימים אחר כך נגד ר.ב. לייפציג בליגה הגרמנית).

מנואל ות', כתב "פורבס" המסקר את הבונדסליגה, צייץ על השער: "מונס דאבור כבש הרגע שער קבוצתי שלא ייאמן עבור הופנהיים. בנייה נהדרת של ההתקפה מאחור, החל מבאומן בשער, שהסתיימה בבעיטה מסובבת".

רוברט סקוב חוגג עם מונס דאבור, שחקני הופנהיים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
במומנטום טוב. דאבור חוגג עם סקוב/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

הופנהיים קטעה רצף של שלושה מחזורים בלי ניצחון, ועדיין נמצאת במקום טוב בחלק העליון של הטבלה. המאמן אנדרה ברייטנרייטר סיכם: "עשינו משחק טוב ועלינו ליתרון מוצדק. אחר כך הפכנו יותר מדי פאסיביים ואפשרנו ליריבה לחזור, היה לנו מזל ששרדנו בלי לספוג. אני שמח ששמרנו על רשת נקייה וכבשנו שלושה שערים. עבדנו מצוין כקבוצה. הרוח שפיתחנו מייחדת אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully