וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער שני ברציפות למונס דאבור, 0:3 להופנהיים על שאלקה

החלוץ העלה את מאזנו לארבעה שערי בונדסליגה העונה, הוחלף בדקה ה-76 כשהניצחון הובטח וקבוצתו טיפסה זמנית למקום השלישי

תקציר: שאלקה - הופנהיים 3:0/ספורט1

המחזור העשירי בבונדסליגה בגרמניה יצא לדרך עם ה-0:3 הקליל של הופנהיים על שאלקה, בו מונס דאבור שוב מצא את הרשת וסייע לקבוצתו להעפיל לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה.

מונס דאבור, חלוץ הופנהיים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
שערו הרביעי העונה בבונדסליגה. דאבור כובש/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

שאלקה - הופנהיים 3:0

מונס דאבור פתח בהרכב הופנהיים בשבוע שעבר וכבש בהפסד הביתי הדרמטי 2:1 לוורדר ברמן. הערב הוא שוב זכה לקבל את חולצת ההרכב, מצא את הרשת פעם נוספת וסייע לרשום לניצחון חוץ מול העולה החדשה שאלקה, בדרך למקום השלישי בבונדסליגה לפחות עד שיושלמו משחקי המחזור.

רוברט סקוב בכדור עונשין מ-11 מטר היה הראשון להבקיע והעלה את הופנהיים ליתרון בחלוף 11 דקות משריקת הפתיחה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה יצאה הופנהיים למתפרצת מושלמת, כשהשוער אוליבר באומן שלח כדור ארוך לעבר ג'ורג'יניו רוטר, דאבור עשה תנועה בצד שמאל, קיבל את הכדור ובבעיטה מסובבת לפינה הרחוקה קבע 0:2 עוד לפני ההפסקה. השער השלישי הובקע גם כן על ידי סקוב בפנדל בדקה ה-59, אחרי נגיעת יד ברחבה.

דאבור שכבש את שער הליגה הרביעי שלו העונה, מציין כבר עכשיו עונה פורייה יותר מ-2021/22 אחרי שבעונה שעברה הבקיע שלושה לכך אורך העונה. החלוץ הישראלי הבקיע ארבעה שערי בונדסליגה גם בעונת 2020/21 וגם בחצי העונה שלו בהופנהיים ב-2019/20 והוא בדרך לעונת שיא בליגה הגרמנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מוליכת הטבלה אוניון ברלין תארח ביום ראשון את בורוסיה דורטמונד (18:30, ספורט1), לאחר מכן באיירן מינכן תארח את פרייבורג שניצבת במקום השני (20:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully