וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אי אפשר לבנות קבוצה חדשה מאפס בלי ליקויים"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד לפנרבחצ'ה: "כדי לנצח כאן אתה צריך להיות מרוכז 40 דקות וגם משחק טוב של כמה שחקנים, וזה לא קרה"

תקציר: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 59:76/ספורט1

מכבי תל אביב החלה את עונת היורוליג עם ניצחון ביתי דחוק על ז'לגיריס קובנה, אבל הערב (שישי) ספגה את הפסד הבכורה שלה ב-2022/23 כשנכנעה באיסטנבול לפנרבחצ'ה והאקס סקוטי ווילבקין בתוצאה 86:71. הצהובים היו בתמונה במשך רבע וחצי לפני שהטורקים ברחו ליתרון דו ספרתי וגם מיני קאמבק ברבע האחרון, לא עזר למנוע הפסד.

"היינו בתמונה עד אמצע הרבע השני", אמר עודד קטש, "פגשנו קבוצה שעושה דברים טובים בהגנה וידענו את זה. כשהיינו עם שני גארדים הצלחנו, עם מוביל כדור אחד מאוד התקשינו. זה היה משחק לא פשוט, היו כל מיני כדורי 50-50 שהלכו אליהם וגם שריקות של השופטים שהלכו אליהם. הם היו הרבה יותר אגרסיביים מאיתנו, ניצחו אותנו בריבאונד, הוציאו אותנו מתוכנית המשחק שלנו".

המאמן המשיך: "כדי לנצח כאן אתה צריך להיות מרוכז 40 דקות וגם משחק טוב של כמה שחקנים, וזה לא קרה היום. מי שחשב שאפשר לבנות קבוצה חדשה מאפס עם 10 שחקנים חדשים בלי ליקויים... אנחנו מודעים יותר היום למה שצריך. יש לנו שחקנים שהם פעם ראשונה ביורוליג, היום הם פגשו סגל מאוד מנוסה וזה בא לידי ביטוי. יחד עם זאת, אני מאוד שמח שלא נשברנו והמשכנו לשחק עד הסוף".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
לא אהב את השיפוט. קטש/דני מרון

המאמן המנצח דימיטריוס איטודיס אמר: "זה ניצחון שהגיע לנו, שלטנו במרבית המשחק. ברבע השני ההגנה נתנה לנו מושג איך המשחק צריך להתנהל. שיחקנו נגד קבוצה טובה, היינו קצת איטיים ונתנו לה לחזור, אבל התעוררנו בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully