וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמס לא מתאים? "מכבי תל אביב לא זקוקה לפליימייקר, מפתיע שחיפשה כזה"

אקס הפועל ירושלים סיכם את תנאיו, "באסקטניוז" לא מתרשמים: "יותר מהכל, הקבוצה צריכה שחקן בעמדה 4". ומתי היליארד אמור לחזור?

אחרי שאופציית לוקה וילדוזה ירדה מהפרק, מכבי תל אביב סיכמה עם ג'יילן אדאמס - אבל לא כולם משוכנעים שזה הצעד הנכון. הגארד שכיכב בעונה שעברה במדי הפועל ירושלים, נמצא על סף סיכום עם הצהובים, וב"באסקטניוז" ניתחו את המהלך המסתמן, אותו הגדירו כ"הפתעה".

"יותר מהכל, הם צריכים סטרץ' פור 4 קלאסי כדי להפסיק להשתמש בהרכבים שמשלבים את ג'וש ניבו ואלכס פויתרס", אמר הפרשן ויטיס ויסניאוסקאס. "אני לא בטוח לגבי השחקנים החופשיים שיש בשוק כרגע, ויכולים לענות להם על הצורך הזה. כריס סינגלטון לא מספיק סטרץ' 4, והוא גם הולך ומזדקן. הוא כבר לא בשיאו, ובעונה שעברה לקח לו הרבה זמן להיכנס לכושר. אני בספק אם הוא יתאים למכבי תל אביב, כי היא זקוקה לשחקנים שיעזרו לה להשיג ניצחונות בעונה הרגילה. באופן כללי, אני לא מצליח להבין למה מכבי מחפשת עוד גארד. אם הייתה לה, נניח, את האפשרות לשחרר את ווייד בולדווין ולצרף את טיילר דורסי, הייתי עושה את זה. אבל כל אפשרות אחרת של צירוף גארד נראית לי פחות מתאימה".

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס, מול סקוטי ווילבקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מה שמכבי תל אביב באמת צריכה? אדאמס מול הצהובים בעונה שעברה/דני מרון

הכתב דונטאס אורבונאס ניתח אף הוא את המצב, ואמר ש"חסר למכבי שחקן שמסוגל לשחק ללא הכדור, לשמור כמו שצריך, להוסיף ניסיון לקבוצה הזו. אני מופתע מהדיווחים על כך שהם מחפשים גארדים דומיננטיים, כי יש להם מספיק פליימייקרים. הם צריכים שחקן מסוג אחר. ממה שאני שומע, דארן היליארד יהיה בחוץ לפחות חודשיים. בהתחשב בהיסטוריית הפציעות שלו, לא ברור איך הוא ייראה בהמשך. אבל בכל מקרה, לדעתי הם זקוקים לשחקנים אחרים ממה שעל פניו נראה שהם מחפשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully