וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן אדאמס סיכם את תנאיו במכבי תל אביב

14.10.2022 / 10:10

הסקורר בן ה-26 שכיכב בהפועל ירושלים בעונה שעברה, יעבה את מצבת הגארדים של קטש על רקע הפציעה של דארן היליארד וקשיי ההתאקלמות של אוסטין הולינס. ישחק ביורוליג לראשונה בקריירה, אחרי שדחה הצעה גבוהה מסין. בשלב זה: שחרורו של הולינס לא על הפרק

ג'יילן אדאמס חוזר לישראל. הסקורר (26, 1.91) שכיכב בעונה שעברה במדי הפועל ירושלים, סיכם את תנאיו במכבי תל אביב עד לתום העונה וינסה להותיר רושם חיובי בפעם הראשונה בה יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו ביורוליג.

המגעים בין הצדדים התנהלו החל משעות אחר הצהריים אתמול, כשאדאמס הראה רצון רב להצטרף לצהובים. הוא החזיק בהצעה אטרקטיבית מהליגה הסינית, אבל העדיף להמתין בתקופה האחרונה להצעות מהיורוליג או מה-NBA. אדאמס אמור להגיע לארץ במהלך השבוע הבא וההערכה שמשחק היורוליג הראשון שלו יהיה נגד פנאתינייקוס בסוף החודש.

אדאמס היה על הכוונת של הצהובים במהלך הקיץ, אבל בסופו של דבר מצטרף לקבוצה כסוג של ברירת מחדל. הפציעה של דארן היליארד שיושבת בשבועות הקרובים לצד קשיי ההתאקלמות של אוסטין הולינס, שמתקשה למצוא את עצמו בפתיחת העונה ואף לא נרשם למשחקי הליגה, הכריחה את הקבוצה לחפש גארד נוסף. הפור נפל על אדאמס, אבל בעיקר משום שהעלויות של שחקנים בכירים ומנוסים יותר כמו לוקה וילדוזה ומאט תומאס היו גבוהות מדי.

ג'יילן אדאמס, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
שוב בישראל, הפעם בכחול-צהוב. אדאמס/מאור אלקסלסי

אדאמס יגבה את לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין, שני הגארדים המובילים של קטש, וינסה לשפר את מעמדו בקבוצה תוך כדי העונה. הקבוצה לא צפויה לשחרר בשלב זה את הולינס, אלא להמתין לשובו של היליארד מהפציעה בברכו.

אדאמס נחשב מאז ראשית הקריירה שלו במכללת קונטיקט בעיקר לסקורר. הוא השלים ארבע שנים מלאות ביוקון, אבל לא נבחר בדראפט 2019. הוא ניסה להתקבל ל-NBA דרך הג'י-ליג, אבל לא צלח. את צעדיו הראשונים באירופה עשה במדי שאלון הצרפתית. באוגוסט שנה שעברה חתם בהפועל ירושלים, ומיד הפך לשחקן הבכיר שלה. הוא העמיד ממוצעים של 15.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק בליגת העל, אבל לא הצליח להוביל את האדומים להישגים ממשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully