וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הרצליה וירושלים מחפשות ניצחון ראשון

המחזור השני בליגת העל: הקבוצה מהשרון, עם ג'וליאן גמבל, תארח את האדומים (19:55) של דז'יקיץ'. הפועל גליל עליון תארח את הפועל באר שבע (19:30)

משחקי המחזור השני בליגת העל יימשכו מחר (שבת). במשחק המרכזי של המחזור יפגשו שתיים מהנציגות של ישראל בליגת האלופות כשסגנית האלופה ומחזיקת הגביע בני הרצליה תארח את הפועל ירושלים. הפועל גליל עליון, אחרי הניצחון באמצע השבוע בקוסובו, תארח את הפועל באר שבע של ליאור ליובין.

שחקן הפועל ירושלים, נועם דוברת, חוגג עם עוז בלייזר. זאק הנקינס לצדם. ברני ארדוב
דרוש ניצחון. דוברת, בלייזר והנקינס/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל ירושלים (19:55)

שלושה משחקים רשמיים ערכה בני הרצליה עד עתה, כולם מחוץ לביתה, ובכולם הפסידה. הקבוצה של אורן אהרוני מגיעה לראשונה לאולם היובל העונה במטרה לרשום ניצחון ראשון במשחק ביתי קשה מאוד, אבל עם שינוי גדול בסגל עם צירופו של ג'וליאן גמבל המנוסה בעקבות הפציעה של רוברט קרטר. בהרצליה רוצים להמשיך להתחזק, ונמצאים בשיחות עם מייקל בריסקר, אך בינתיים הסגל הנוכחי ינסה להתמודד נגד ירושלים בצורה טובה, כשבאמצע השבוע מחכה להם ריטאס וילנה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

בהפועל ירושלים יצאו עם תחושת פספוס ממחזור הליגה הראשון, כשהקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' שמטה את המשחק נגד הפועל חולון בחוץ. בירושלים יודעים שמדובר בשבוע חשוב מאוד בפתיחת העונה - גם להימנע מפתיחת עונה של שני הפסדים בשני משחקים, וביום רביעי יארחו את לודוויגסבורג בליגת האלופות במטרה לשפר את מצבם במאבק על המקום הראשון בבית. בקבוצה צפויים ליהנות מאווירה ביתית למרות שמדובר במשחק חוץ, כשכמה מאות אוהדים אמורים להגיע למשחק. זאק הנקינס יהיה מחוץ לסגל.

הראל רינסקי, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
תחילתו של שבוע מאתגר לגליל עליון. נמרוד רינסקי/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - הפועל באר שבע/דימונה (19:30)

משחק ביתי ראשון לקבוצה מכפר בלום. גליל פתחה את העונה עם הפסד טראומתי בגן נר, אחרי שאיבדה יתרון 20 במחצית השנייה והפסידה בשתי הארכות, אך התאוששה עם ניצחון קל בקוסובו ביורופקאפ באמצע השבוע. בקבוצה רוצים להתחיל מומנטום חיובי, כשבאמצע השבוע מחכה להם באמברג, עם האקסים אורן עמיאל וגבי צ'צ'אשוילי, בבית. אחת הסיבות לאופטימיות היא החזרה לכושר של איתי מושקוביץ שהיה נראה טוב במשחק בקוסובו באמצע השבוע. היציעים המתקפלים החדשים, שאמורים להגדיל את תכולת היציעים בכ-500 מקומות, לא אמורים להיפתח למשחק הקרוב עדיין.

למרות שהיו שווים ליריבה והובילו בפרקים ארוכים, הפועל באר שבע הפסידה את משחק הפתיחה שלה בסוף השבוע שעבר להפועל חיפה. הקבוצה של ליאור ליובין צירפה לאימונים את קליל אחמד שצפוי לערוך את הבכורה שלו בכפר בלום, ועל אף העובדה שנכון לעכשיו הסגל של הקבוצה כולל שישה זרים, רק ארבעה ירשמו למשחקי הליגה. בבאר שבע מאמינים ביכולתם לנצח בכפר בלום ורוצים להימנע מהתדרדרות לתחתית כבר בפתיחת העונה.

משחקים נוספים במחזור השני

הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ראשון, 14:30)
עירוני נס ציונה - הפועל אילת (שני, 19:00)
הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון (שני, 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully