וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוששת מהתפוצצות של ווילבקין: "הוא חי ממשחקים כאלה"

הצהובים ינסו להצר את צעדיו של האקס במשחק מול פנרבחצ'ה (21:00): "הוא ייקח את זה כאתגר אישי". בקבוצה מודים: אדאמס היה ברירת מחדל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שישי, 21:00) את פנרבחצ'ה באיסטנבול במשחק החוץ הראשון שלה לעונת 2022/23 ביורוליג. הצהובים ניצחו את ז'לגיריס קובנה במשחק הראשון שלהם במפעל, בעוד הטורקים גברו על באיירן מינכן בחוץ.

במקביל להכנות למשחק, נמצאים הצהובים במגעים עם הגארד ג'יילן אדאמס ששיחק בהפועל ירושלים וצפוי לסגור בקרוב. שמו של אדאמס עלה לשולחן כבר במהלך הקיץ והוצף פעם נוספת בסוף השבוע שעבר, אם כי במכבי קיוו לצרף עד הרגע האחרון שחקן מנוסה יותר ביורוליג או בליגות בכירות אחרות. אלא שהחתמה של שחקן שעונה לפרופיל הזה, הייתה מצריכה את הקבוצה להגדיל את התקציב ביותר מ-2 מיליון שקל בשלב מוקדם מאוד של העונה, ולכן זה לא קרה והצהובים "הסתפקו" באדאמס.

ג'יילן אדאמס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לא היה האופציה הראשונה. אדאמס/דני מרון

הקבוצה של עודד קטש ערכה אתמול בשעות הצהריים המוקדמות את האימון המסכם בתל אביב ויצאה לשדה התעופה. היום תקיים הקבוצה אימון קליעות ותדריך וידאו מקיף נוסף. כפי שהסביר המאמן, הקבוצה מתכוננת לשני סגנונות משחק שונים של פנרבחצ'ה - אחד בהובלת ניק קלאתיס, והשני בהובלת האקס סקוטי ווילבקין.

במכבי מוכנים להתפוצצות של ווילבקין, שבחר לעזוב את המועדון למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת. "הוא שחקן שבמשחקים מסוימים, 'חי' הרבה יותר מאשר במשחקים רגילים", אמרו במועדון אתמול. "היחסים איתו טובים, אבל הוא יכול לקחת את המשחק הזה באופן אישי. אם הוא יתפוצץ, זה לא יהיה טוב".

"שיחקתי נגד סקוטי הרבה באימונים, אבל זה יהיה קצת שונה עכשיו. קודם כל אני מצפה לראות חבר שלי, אבל ברגע שהמשחק יתחיל אני מצפה לגבור על החבר שלי. יהיה משחק כיפי", אמר ג'ייק כהן על ווילבקין, וניתח את המפגש באופן כללי: "זה משחק נגד יריבה קשה שאנחנו רוצים לנצח, במיוחד בחוץ. למי אכפת מי הקבוצה החדשה יותר? ברגע שהמשחק מתחיל, אנחנו צריכים לקלוע יותר נקודות מהיריבה. זה הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
אקסטרה מוטיבציה? ווילבקין/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

הצהובים יצאו לטורקיה ללא דארן היליארד שיושבת בשבועות הקרובים, ובהיעדרו יותר אחריות תיפול על בונזי קולסון שהצטיין במחזור הקודם. "מה שחשוב זה להתמקד בעצמנו ולהיצמד לעקרונות שלנו, לא משנה נגד מי אנחנו משחקים. זה אתגר נהדר כי פנר קבוצה מצוינת. כשמגיע המשחק, לא משנה מי על המגרש, אנחנו מבינים את העקרונות של המאמן בשני צדי המגרש, ונצמדים אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully