וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן אדאמס על סף סיכום במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 21:52

אחרי הבחירה של וילדוסה בכוכב האדום בלגרד, הצהובים התקדמו בשיחות עם אקס הפועל ירושלים ומקווים לסגור את צירופו במהירות

תקציר: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 59:76/ספורט1

שבוע אחרי פתיחת העונה הרשמית שלה, מכבי תל אביב בדרך להשלים שינוי ראשון בסגל. הצהובים התקדמו הערב (חמישי) בשיחות עם ג'יילן אדאמס ומקווים לצרפו בקרוב. אקס הפועל ירושלים המתין לאורך כל הפגרה להצעת יורוליג או NBA שלא הגיעה. במקביל הוא החזיק בהצעה מהליגה הסינית שכמעט הובילה אותו להגיע לאסיה בימים האחרונים, אך כעת הוא על סף סיכום במכבי תל אביב.

לוקה וילדוסה, שהוזכר גם כן, חתם היום לשנתיים בכוכב האדום בלגרד. הארגנטינאי , שחתם על חוזה 'אקזיביט 10' עם מילווקי בחודש יולי, שמבטיח לו מעט מאוד כסף בליגת הפיתוח, הגיע לסיכום עם הבאקס על עזיבתו ועל אף שהיה מבוקש במספר קבוצות יורוליג אחרות, בחר לבסוף בזו מבירת סרביה.

ג'יילן אדאמס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
חזרה מהירה לישראל. ג'יילן אדאמס/דני מרון

ההערכה היא ששחקנים שייפלטו מה-NBA יקחו את הזמן שלהם לפני שיבחרו לחתום בקבוצה כזו או אחרת. פקונדו קמפאסו, השם הבכיר ביותר שנמצא כיום בשוק השחקנים, המתין תקופה ארוכה לפנייה מה-NBA וסירב למספר הצעות שקיבל, אבל ביממה האחרונה פורסם כי הוא על סף חתימה בדאלאס מאבריקס בחוזה לעונה. גם טיילר דורסי צפוי לנהוג כמוהו אם ישוחרר מדאלאס, כשבמכבי תל אביב סיפרו אמש כי ההערכה היא שחוזהו של דורסי יהיה מחוץ לטווח המחירים שהם יהיו מוכנים להשקיע.

כאן נכנסת סוגיית התקציב. אם אכן יצורף שחקן הוא יבוא על חשבונו של אוסטין הולינס, אחד משני הזרים הזולים ביותר בסגל של מכבי תל אביב העונה. הבאה של שחקן בסדר הגודל של מאט תומאס למשל צפויה לעלות למכבי בערך פי שלושה יותר, וביחד עם המס, המשמעות היא תוספת של כ-3 מיליוני שקלים לתקציב הגבוה במיוחד העונה. ובכל זאת, במועדון ממשיכים לבחון ולבדוק את האפשרות בכובד ראש.

* המנהלת הודיעה היום כי "תוך פחות מ-10 דקות מרגע פתיחת המכירה, נמכרו כל הכרטיסים שהוקצו למכבי והפועל תל אביב לגמר גביע ווינר שיתקיים ב-23 באוקטובר בהיכל אנרבוקס חדרה. היום נערכה ישיבת היערכות מיוחדת של משטרת חדרה וכ-120 שוטרים הוקצו למשחק הגמר וכן 90 מאבטחים. שערי האולם ייפתחו בשעה 17:30 וכל אוהד שיגיע יעבור בידוק יסודי". יש לציין כי מדובר באולם של 2,800 צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully