וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה שוקל לקחת את פ.ס.ז' לבית המשפט ולטעון: החוזה שלי מבוטל

הכוכב המתוסכל שרוצה לעזוב עשוי לקחת את המאבק עם קבוצתו צעד אחד קדימה. בצרפת מעריכים: בעקבות פרשת הבוטים, יש לו קייס. וגם: מתי הוא ביקש לעזוב, ולמה הגישה של ריאל צריכה להדאיג את פ.ס.ז'

שער עצמי נדיר ואומלל העלה את טרבזבונספור ל-0:1 על מונאקן/ספורט1

ככל שהימים חולפים, המתיחות הגדולה בין קיליאן אמבפה לבין פריז סן ז'רמן נחשפת, ועל פי חומרת הדיווחים, לא יפתיע אף אחד אם הכוכב הצרפתי יעזוב את הקבוצה בקרוב מאוד.

על פי "ל'אקיפ", אמבפה עשוי לנקוט בצעדים קיצוניים על רקע המתיחות הגוברת עם המועדון, הרבה על רקע החקירה בחשד שפ.ס.ז' שכרה חברת יח"צ כדי לנגח אותו באופן אישי ברשתות החברתיות. "אמבפה שוקל את כל האפשרויות", כתבו שם - כולל האפשרות להפסיק לכבד את החוזה באופן מיידי, ולנסות לבטל אותו דרך בית המשפט.

על פי "ל'אקיפ", אם החשדות שהועלו בתחקיר נכונים ופ.ס.ז' אכן שכרה חברה כדי לפגוע בשמו הטוב של אמבפה, הסיכוי שבית המשפט יסכים לבטל את החוזה באופן מיידי יהיה גבוה. אם הבקשה שלו לא תתקבל, הוא ייאלץ לשלם סכום עתק, יותר מסך המשכורות שאמור היה לקבל עד תום העונה בעוד שנתיים.

אחת האפשרויות הן שבכל מקרה, המועדון הבא שלו - ריאל מדריד או קבוצה אחרת - ישלם את הפיצוי המדובר לפ.ס.ז' באמצעות אמבפה.

כך או כך, הטענה בצרפת היא שהאפשרות הסבירה ביותר נכון לעכשיו, היא שאמבפה יעזוב את פ.ס.ז' בסוף העונה, ולא בינואר או קודם לכן.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
שבוע קשה, וזה לא נגמר. אמבפה/רויטרס

רומיין מולינה, עיתונאי צרפתי בכיר, חשף גילויים חדשים בפרשה. לדבריו, "אמבפה רצה לעזוב את פריז סן ז'רמן כבר בחודש אוגוסט (!), שלושה חודשים אחרי בלבד אחרי שחתם על החוזה עם הקבוצה, בגלל הבטחות אליו שלא קוימו בחלון ההעברות". כזכור, אמבפה היה מחוזר מאוד על ידי ריאל מדריד בקיץ הקודם, ואחת הסיבות ששכנעו אותו להישאר בצרפת הייתה הבטחה של ההנהלה שהוא יהיה מעורב בקבלת החלטות מקצועיות. אמבפה ביקש מהנהלת פ.ס.ז' לצרף את אורליאן טשואמני, ידידו הקרוב, אבל בסופו של דבר ריאל מדריד הקדימה את הצרפתים והחתימה את הקשר בן ה-18.

כזכור, השבוע האחרון היה סוער מאוד עבור אמבפה. חודשים ספורים בלבד חלפו מאז שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות בעיר האורות, והשבוע בספרד ובצרפת פורסם כי הכוכב החליט לעזוב את הקבוצה כבר בינואר הקרוב. פריז סן ז'רמן נאלצה להוציא הכחשה, וטענה שהוא "מעולם לא אמר שהוא רוצה לעזוב", אבל הסערה ממש לא שככה. אחת הסיבות לבקשת העזיבה של אמבפה, על פי הדיווח, הייתה כי "ליאו מסי הפך לכל יכול בחדר ההלבשה". אמבפה עלה לכותרות, כשאפילו תיירי הנרי ביקר את השחקן ואמר ש"הוא שם את עצמו מעל המועדון".

ואם זה לא היה מספיק עבור פ.ס.ז', בצרפת פורסם השבוע תחקיר חדש הקשור לשחקן ולמועדון, דווקא מהשנים הראשונות של אמבפה באלופת צרפת. על פי הפרסום של "מדיהפארט", המועדון הפעיל רשת של בוטים, משתמשים מזויפים ברשתות החברתיות, על מנת להוביל קמפיינים כנגד גופי תקשורת ואפילו כנגד אנשים מהמועדון - ביניהם אמבפה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מציג את שחקן הרכש החדש של אלופת אירופה, אורליאן טשואמני. ריאל מדריד, אתר רשמי
הרגע ששבר את קיליאן?/אתר רשמי, ריאל מדריד

בנוסף, ביום חמישי "ל'אקיפ" הצרפתי דיווח ש"קיליאן אמבפה עומד במרכזה של מתיחות בחדר ההלבשה של פ.ס.ז' ואיבד את התמיכה של חבריו, כשמספר שחקנים זועמים על היחס הפריבילגי שהוא מקבל מהמועדון". ב"לה פריסיאן" דווח שאמבפה רוצה לעזוב כי הוא "מרגיש נבגד" על ידי ההנהלה. ב"לאקיפ" חבר הנהלה של פריז סן ז'רמן אמר בעילום שם ש"יום אחד קיליאן מגיע למתחם מחויך, מתבדח, מברך את כולם, ולמחרת הוא מגיע ולא מוציא מילה, לא מדבר עם אף אחד ולא מסתכל על אף אחד. וככה זה מתחילת העונה".

"אמבפה מרגיז עוד ועוד אנשים במועדון הזה", הוסיפו ב"ל'אקיפ", "הדיווחים על רצונו לעזוב רק חיזקו את התחושה של האנשים על כפיות טובה מצד האיש שמרגיש שהוא כל יכול במועדון". על רקע השמועות והדיווחים הבלתי פוסקים סביב הכדורגלן, אמא שלו, למארי פאייזה, עשתה ריטוויט לפוסט שטען שהבן שלה הוא קורבן של השמצות. בפוסט נכתב: "מה התועלת במידע שמשמיץ את קיליאן? זו הוכחה שכולם מובילים מסע הכפשות, שגורם לקיליאן להיגעל ודוחף אותו לעזוב את המועדון".

האם אמבפה אכן עלול לעזוב? על פי מולינה: "הטענות לפיהן ריאל מדריד סגרה את הדלת בפני אמבפה אינן נכונות, ואם תהיה לריאל הזדמנות - היא תנסה לצרפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully