וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקטאר מבהירים: "המונדיאל זה לא המקום להעביר מסרים פוליטיים"

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 12:18

נאסר אל חאטר, מנכ"ל הוועד המארגן של המונדיאל, על כוונת חלק מהשחקנים לענוד דגל גאווה קטנה: "זה טורניר ספורטיבי, זה לא המקום"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

לא מעט ביקורות נשמעו בשנים האחרונות, ובפרט בחודשים האחרונים, על קיום הגביע העולמי בקטאר. נאסר אל חאטר, מנכ"ל הוועד המארגן של המונדיאל, קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים ובה ענה לחלק מהביקורות הללו: "אנשים רבים מדברים על תנאי העובדים הזרים, אבל הם לא מבינים שום דבר בתעשיה. הם לא מומחים בנושאים הללו, ובכל זאת מרגישים חייבים לדבר. מוטב היה שיקראו קצת ויתחנכו על מה שבאמת קורה בקטאר. בואו נתמקד בכדורגל, ונשאיר את העניינים האחרים לאחרים".

לא רק תנאי העובדים מעסיקים את השחקנים, המאמנים והפרשנים שמתחו ביקורת על מארחת הטורניר. בקטאר יש חוקים ברורים נגד קהילת הלהט"בים - חוקים שכמובן לא ישתנו גם בחודש הבא. אל חאטר הבהיר כי זוגות חד-מיניים יוכלו להחזיק ידיים, אך "כל מה שאנחנו מבקשים הוא לכבד את התרבות. כל עוד לא תעשו משהו שיפגע באחרים, ותתנהגו בדרך לא פוגענית, אין סיבה לדאגה".

הארי קיין, גארת' בייל ומספר שחקנים אחרים הבהירו כי בכוונתם לענוד דגל גאווה קטן על החולצה, לצד הכיתוב "אהבה אחת". על כך, אמר מנכ"ל הוועד המארגן של קטאר 2022: "זה טורניר ספורטיבי, אנשים רוצים לבוא וליהנות. אני לא חושב שזה מתאים להעביר פה מסרים פוליטיים, זה לא המקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully