וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מונדיאל שעלה לאלפים בחייהם": המחאה היצירתית של הדנים בקטאר

חברת ההלבשה "הומל", שמאמצת את נבחרת דנמרק ושהמטה שלה נמצא במדינה, חשפה את החולצות החדשות עם מסר נוקב במיוחד נגד המדינה המארחת שמפרה זכויות חיי אדם

לא רק שצעדי המחאה נגד המונדיאל בקטאר לא נפסקים, אלא שככל שאנחנו מתקרבים לשריקת הפתיחה של גביע העולם הם הולכים וגוברים. הערב (רביעי) הייתה זו חברת ההלבשה "הומל" שהחליטה להביע מחאה חריפה נגד קיום המשחקים בקטאר בעקבות פגיעת המדינה בזכויות אדם, והיא ניצלה את יכולותיה עד תום כשהעבירה מסר חד, ברור ונוקשה בחשיפת המדים של נבחרת דנמרק.

"הומל", חברת הלבשה גרמנית בעברה שכיום נמצאת בבעלות דנית והמטה שלה בדנמרק, מאמצת בין השאר גם את הנבחרת הדנית והערב היא חשפה את מדי הנבחרת למונדיאל לצד הודעות ברורות וקשות הנוגעות להפרת זכויות אדם בקטאר.

צפו במדי נבחרת דנמרק ובהודעת המחאה

בשתי הודעות שונות שהעלתה החברה בחשבון האינסטגרם, ששימשו כמובן גם לחשיפת המדים החדשים של הדנים, נכתב בשם "הומל": "עם המדים החדשים של נבחרת דנמרק אנחנו רוצים להציג מסר כפול. לא רק שאלה מדים שמעוצבים בהשראת הנבחרת הגדולה בתולדות דנמרק ביורו 1992, אלא שדרך המדים הללו אנחנו גם רוצים למחות נגד קטאר והפרת זכויות אדם על ידה. זו הסיבה שצמצמנו את כל הפרטים והסמלים על החולצות החדשות של נבחרת דנמרק, כולל את סמל המותג שלנו. אנחנו לא רוצים להיות גלויים במהלך טורניר שעלה לאלפי אנשים בחייהם. אנחנו תומכים בנבחרת דנמרק לכל אורך הדרך, אבל זה לא אומר שאנחנו תומכים בקטאר כמארחת המונדיאל. אנחנו מאמינים שספורט צריך לאחד בין אנשים, וכשזה לא קורה אנחנו רוצים למחות נגד זה".

בהודעה נוספת שנכתב על ידי "הומל" ובה נחשפה התלבושת השלישית של דנמרק למונדיאל, בצבע שחור, נכתב: "שחור. צבע האבל. הצבע המושלם לחולצה השלישית של דנמרק למונדיאל השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully