וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "חייבים להיות סבלניים עם כהן. לא קל לבחור 18 לסגל"

13.10.2022 / 9:38

מאמן מכבי תל אביב התייחס למצבו של הרכש מפיזה ("אנחנו זהירים איתו"), ליכולת של דור פרץ ("יחזור לכושר שלו") ולסגל העמוק: "לא קל להשאיר שישה שחקנים בחוץ". ייני חזר לאימונים מלאים

פלייר מכבי ת"א מתכוננת למפגש עם בני סכנין/צלם: יותם רונן, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מכבי תל אביב תצא בשבת למשחק חוץ נגד בני סכנין באצטדיון דוחא (20:15, ספורט4), כשנכון לכתיבת שורות אלה עדיין מתקיים חרם מצד אוהדי הקבוצה ולמשחק נרכשו כרטיסים בודדים ליציע האורחים.

על פי האימון שנערך אתמול אחר הצהריים, נראה שכל שחקני הסגל כשירים, כולל אוסקר גלוך שהוחלף בסיום הדרבי בשל כיווצים בשריר התאומים, אך חזר מאז לאימונים מלאים. גם שרן ייני שמתאושש מפציעה בקרסול ערך אתמול אימון מלא עם חבריו.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
נעדר מהדרבי, כעת שב לאימונים. שרן ייני/אריאל שלום

מי שלא צפוי להיכלל בסגל לסכנין, הוא הקשר יונתן כהן, שממשיך לעבוד באופן אישי על פי תכנית אימון מיוחדת שהותאמה עבורו כדי להכניסו לכושר מלא. כהן שנרכש על ידי הצהובים ביום סיום חלון ההעברות לפני כשבועיים, הגיע לישראל אחרי פציעה ואחרי שלא התאמן במשך למעלה מחודש עם חבריו בפיזה האיטלקית, ממנה הגיע לישראל.

"כל משחק הוא חשוב, בעיקר כשאתה משחק בדרבי ובייחוד כשאתה מגיע אחרי איבוד נקודות במשחק שלפני כן", אמר המאמן ולאדן איביץ' בהתייחסו לניצחון על האדומים בדרבי. "הכנו את עצמנו בצורה טובה למשחק קשה ואני חושב שהיינו ראויים לניצחון. היינו הקבוצה הטובה יותר במגרש, יותר מאורגנים, שיחקנו כדורגל התקפי מהרגע הראשון וכך קיבלנו את מה שנלחמנו עבורו".

הסרבי התייחס שוב לסגל שלו ולקושי שיש לו בהחלטה על ההרכב שיפתחו ואפילו על ה-18 שיתלבשו לכל משחק: "כשאתה מאמן 24 שחקנים, עובד איתם בכל אימון וכשיש לך רק מפעל אחד שבו אתה משחק, זה בהחלט לא קל לבחור 18. הכנו את עצמנו לסיטואציה אחרת, אך בסופו של דבר נשארנו בלי אירופה וכרגע אנחנו צריכים לתת יחס ותשומת לב לכל אחד מהשחקנים בנוגע ליכולת ולאיכות שלהם. כולם שחקנים איכותיים, אך בסופו של דבר אני יכול לבחור רק עשרה ועוד שוער בנוסף למחליפים, אז כשאתה משחק רק משחק אחד בשבוע זה לא קל לבחור את הסגל ולהשאיר חמישה או שישה שחקנים בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מעקב זהיר אחריו. יונתן כהן/מאור אלקסלסי

איביץ' נשאל האם הוא מרוצה מהסגל שיש ברשותו כעת והשיב: "אני מרוצה מהסגל שיש לנו, מהאיכות של השחקנים שיש לי וממה שהם מראים לי בכל יום, לא רק במשחקים. אמרתי לא פעם שחסר לנו איזון בסגל ומי שמבין בכדורגל מבין למה אני מתכוון כשאני אומר שחסר לנו איזון, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה שוב. אנחנו עובדים קשה בכל יום כדי לשפר את היכולת של השחקנים באופן אישי וגם לשפר את היכולת שלנו כקבוצה".

הסרבי נשאל האם יונתן כהן ייכלל בסגל למשחק בסכנין וענה: "אני עדין לא יודע. אנחנו עוקבים אחריו כל יום. אל תשכחו שיונתן הגיע לכאן מאיטליה אחרי חודש בלי אימון עם קבוצה ואחרי שהוא עבד שם לבד. אנחנו גם יודעים שהוא לא שיחק בעונה שעברה, בדומה לדור פרץ שגם היה באיטליה ולא שיחק הרבה. קשה לי אפילו להסביר לכם, כי אולי לא תבינו, עד כמה זה משמעותי לשחקן שהוא לא משחק כמעט שנה שלמה. לכן יש להם דרך ארוכה והרבה עבודה כדי לחזור לכושר שהם היו בו קודם לכן. זה בהחלט לא פשוט. הבאנו את שניהם כי אנחנו מאמינים שהם יחזרו כמה שיותר מהר לכושר הטוב שלהם. דור כבר בדרך לעשות את זה וכבר שיחק לא מעט משחקים, אבל עם יונתן אנחנו חייבים להיות סבלניים, גם בגלל הפציעה שהיתה לו ואנחנו צריכים לעקוב אחריו בצורה זהירה".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"מי שמבין בכדורגל מבין למה אני מתכוון". איביץ' על האיזון בסגל/מאור אלקסלסי

המאמן גם התייחס לתכנית המשחק שלו לקראת סכנין: "אנחנו פוגשים קבוצה איכותית מאוד, קבוצה קשוחה מאוד ויש להם איכויות. יש להם מאמן מנוסה ואנחנו יודעים מה מצפה לנו שם. זו קבוצה שתבוא ותהיה בפוקוס מהרגע הראשון ועד שריקת הסיום של המשחק. זה לא במקרה שהם נמצאים במקום טוב בטבלה והם ראויים להיות שם. אנחנו מכינים את עצמנו בהתאם, יודעים איזה משחק מצפה לנו ואנחנו נהיה מוכרחים להיות מרוכזים, כי זה אולי אחד המשחקים הכי קשים שהיו לנו מתחילת העונה".

לסיום נשאל המאמן האם למעברים של מכבי חיפה, מהשיא של ליגת האלופות למשחקי הליגה כאן בישראל, תהיה השפעה על מירוץ האליפות: "זה בהחלט קשה לשחק בליגה אחרי משחק באירופה, לכל קבוצה. אמנם אנחנו בלי אירופה ומתכוננים רק למשחקים בליגה, אבל ברור שהמעברים האלה קשים, בייחוד אחרי שאתה משחק באצטדיונים הכי גדולים בעולם ומיד לאחר מכן אתה צריך להכין את עצמך למשחק באווירה אחרת לגמרי, כך שזה בהחלט לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully