וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה: "התחרות? יש שחקנים לא מרוצים וזה טבעי". כהן התאמן בצד

12.10.2022 / 18:11

מכבי תל אביב קיימה אימון פתוח לקראת בני סכנין (שבת, 20:15, ספורט4), הקשר: "האווירה טובה אחרי הדרבי, בדוחא תמיד קשה". שחקן הכנף לא צפוי להיכלל בסגל

פלייר מכבי ת"א מתכוננת למפגש עם בני סכנין/צלם: יותם רונן, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

המחזור השביעי בליגת העל ללא ספק העיר פנים עבור מכבי תל אביב. הצהובים ניצחו את הפועל תל אביב בדרבי 0:3 לאחר בליץ בסיום, וניצלו את ההפסדים של מכבי חיפה והפועל ירושלים בכדי לטפס לראשות הטבלה. בשבת (20:15, ספורט4) יקוו הצהובים להמשיך במומנטום מסיום הדרבי כאשר יתארחו למשחק לא פשוט אצל בני סכנין, שמדורגת במקום החמישי ומגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים.

כזכור, מכבי תל אביב לא הצליחה לגבור על סכנין בכל ארבעת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה ואף הפסידה פעמיים בדוחא, כך שבנוסף לרצון לשמור על המקום הראשון היא גם תרצה לקטוע את הרצף נגד הקבוצה של חיים סילבס.

כ-2,000 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו היום לאימון פתוח שקיימה הקבוצה באצטדיון בלומפילד. כל שחקני הקבוצה נטלו חלק באימון, כאשר יונתן כהן ערך אימון אישי בנפרד משאר השחקנים. נכון לעכשיו נראה שהקשר שהגיע מפיזה, לא יכלל בסגל למשחק נגד בני סכנין בשבת בדוחא, אולם ההחלטה הסופית תתקבל בסמוך למשחק. בסיום האימון נערכו תחרויות של בעיטות חופשיות, פנדלים ובעיטות למשקוף, בהן בלטו בעיקר אבי ריקן ומאור קנדיל.

שחקן בני סכנין גבי ג'ורי מול שחקן מכבי תל אביב, אייל גולסה. מאור אלקסלסי
הפעם זה ייגמר בניצחון? גולסה אשתקד נגד סכנין/מאור אלקסלסי

אייל גולסה שמח לראות את האוהדים והילדים שהגיעו לאימון וסיפר על התחושות לאחר הדרבי: "האווירה טובה וצריך לשמור על זה, יש לנו משחק מאוד קשה בשבת. יודעים שסכנין קבוצה מאוד טובה, המשחקים שם תמיד מאוד קשים. מתכוננים בהתאם ונבוא לעשות את העבודה".

הקשר נשאל על המשמעות שהייתה לתוצאה בדרבי לאור העובדה שבמשחק קודם לכן נכנעו הצהובים למכבי חיפה: "אנחנו יודעים מה החשיבות של הדרבי בלי קשר למשחק בחיפה, אבל זה היה מאוד חשוב להחזיר לקהל את השמחה".

על העומק והתחרות בסגל אמר הקשר: "התחרות לא פשוטה, אבל מי שנמצא בסגל בחר להיות פה. כמובן שיש שחקנים שלא מרוצים וקצת עצובים, אבל זה טבעי, מי שבכושר טוב ישחק. האם העומק ישפיע במאבק האליפות מול מכבי חיפה? אנחנו יודעים מה ההשפעה של אירופה, אבל לא חושב שזה אמור להשפיע. בסופו של דבר זה ייקבע לפי מי שתהיה הכי טובה עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully