וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאב ברוז' בחלום, האוהדים קראו "לבנות פסל לכבוד מיניולה"

בזמן שהקבוצה חגגה את העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות במדריד, אלפים יצאו לרחובות ברוז'. השוער המצטיין: "הסיפור שלנו לא נגמר כאן"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

קלאב ברוז' שמה הערב (רביעי) חותמת על מסע הקסם שלה בליגת האלופות העונה, כשחילצה 0:0 מאתלטיקו במדריד ועלתה לשמינית הגמר אחרי 32 שנה. בעידן ליגת האלופות, זו בסך הכול הפעם השנייה שקבוצה בלגית עוברת את שלב הבתים, אחרי גנט שעשתה את זה ב-2015/16 (עם רמי גרשון וקני סייף).

בזמן שהשחקנים חגגו את ההישג על הדשא במדריד, אלפי אוהדים יצאו לחגוג ברחובות ברוז'.

גיבור המשחק היה השוער הוותיק סימון מיניולה, שעדיין לא ספג בארבעת המחזורים בשלב הבתים והערב סיפק תשע הצלות, כולל שתיים אדירות בדקות הסיום ואחת אפילו עם הפנים. האוהדים קראו לבנות פסל בדמותו וחבריו לקבוצה הגדירו אותו "גיבור על". השוער הנרגש סיכם: "זה חלום! בשנים קודמות לא הלך לנו והרגשנו שהפעם זה יהיה שונה. נלחמנו עד הרגע האחרון והצלחנו לעשות את זה, אבל הסיפור שלנו לא נגמר כאן. בואו נראה עד לאן נוכל להגיע".

המאמן קרל הופקנס התגאה: "אלה משחקים שבעבר היינו מפסידים 1:0 ואז היינו הולכים הביתה מסופקים. עשינו התקדמות עצומה, הפכנו לקבוצה שהולכת על כל הקופה בכל מצב ובכל מקום. לסיים בראש הבית? אני רוצה לנצח בכל משחק, ואם נעשה את זה גם נסיים ראשונים".

הדני אנדראס סקוב אולסן הוסיף: "ידענו שלא יהיה קל באצטדיון מלא עם 75 אלף אוהדים רועשים ומול קבוצה שחייבת לנצח. נתנו קרב אדיר, במיוחד במחצית השנייה וההעפלה שלנו היא יותר מראויה. זה הישג גדול עבור המועדון, הוכחנו שוב שאנחנו יכולים להתמודד עם הקבוצות הגדולות של אירופה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בצד השני, ז'ואאו פליקס נותר מתוסכל לאחר 90 דקות על הספסל וזרק את הגופיה שלו לתוך המגרש ברגע שהבין שלא ייכנס. לאחר מכן, עשה "לייק" לציוץ שביקש ממנו לחזור הביתה לפורטוגל.

דייגו סימאונה טען בסיום: "אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. ניסינו לנצח והם הגיעו במטרה להשיג נקודה. ההזדמנות הכי טובה הייתה של מוראטה ואני חושב שגם מיניולה לא הבין שהוא עצר את הכדור הזה, אבל שוערים גדולים עושים עצירות כאלה. אני נשאר אופטימי, אנחנו חייבים לנצח את שני המשחקים הנותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully