וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רספאדורי לצד דל פיירו ורבאנלי: "נאפולי יכולה להיות עוד יותר טובה"

האיטלקים לא מפסיקים לחורר רשתות בדרך לשמינית גמר האלופות, החלוץ הלוהט שעשה היסטוריה מאותת: "שמחים, אך עדיין רוצים להשתפר"

תקציר: נאפולי - טורינו 1:3/ספורט1

קיץ 2022 סימן התחלה מחדש עבור נאפולי. שחקנים ותיקים שמזוהים עם המועדון כמו לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס וקאלידו קוליבאלי עזבו, שמות צעירים הגיעו ורבים מהאוהדים בדרום איטליה חששו מהעתיד לבוא. חודשיים חלפו מאז תחילת העונה, ובנאפולי לא רוצים שיעירו אותם מהחלום.

קבוצתו של לוצ'אנו ספאלטי מציגה כדורגל סוחף, מוליכה את הליגה האיטלקית והערב (רביעי) הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות כשנותרו עוד שני מחזורים - דבר שלא עשתה מעולם. שמונה ימים אחרי ה-1:6 המדהים על אייאקס באמסטרדם, הפעם הם "הסתפקו" ב-2:4 ושמרו על מאזן מושלם.

נאפולי הנוכחית שוברת שיאים בכל החזיתות. בארבעה מחזורים היא הבקיעה לא פחות מ-17 שערים - יותר מכל קבוצה איטלקית אחרת במפעל, והביאה לכך שאייאקס ספגה 12 שערים בשלושה משחקים לראשונה מאז 1964 (יחד עם שני השערים שספגה בליגה ההולנדית בסוף השבוע).

האיטלקים, שנראים בלתי עצירים כרגע, לא הפסידו העונה באף מסגרת, וכבשו יותר מכל קבוצה אחרת גם בליגת האלופות וגם במסגרת המקומית. אחד השחקנים שמציגים את דור העתיד של נאפולי הוא ג'אקומו רספאדורי, שנכנס לספרי ההיסטוריה.

החלוץ שהגיע הקיץ מססואולו הפך לאיטלקי השלישי אי פעם שכובש בכל שלושת משחקיו הראשונים בליגת האלופות - אחרי אלסנדרו דל פיירו ופבריציו רבאנלי שעשו זאת ב-1995. "אנחנו מאוד שמחים, אבל רוצים להמשיך ולצמוח", אמר החלוץ הלוהט בסיום, "אנחנו יכולים להיות עוד יותר טובים, רוצים להשתפר".

ספאלטי הוסיף לאחר המשחק: "ספאלטי: "האווירה באצטדיון סוחפת, ההעפלה זה הישג של השחקנים ואני בר מזל שאני עובד איתם. כל העיר גאה בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully