וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד יפתח, ברדה: "הסגל קצר, אבל מי שיהיה בו צריך להספיק"

12.10.2022 / 18:31

החלוץ יחזור ל-11 מול לך פוזנן, גם יוספי ושמיר יפתחו, התלבטות בין אנסה לסלמאני. מאמן הפועל באר שבע ייעזר ב-4-5 שחקני נוער בעקבות החיסורים הרבים (ה', 22:00, ספורט4)

מחזור 4הסתיים13/10/2022
הפועל באר שבע
  • חמד (9, פנדל)
1:1
  • (44) שימצ'אק
לך פוזנן
תקציר: לך פוזנן - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע רוצה ללכת בעקבות מכבי חיפה ולפתוח גם היא את הסיבוב השני בשלב הבתים עם ניצחון ביתי. מחזיקת הגביע צברה שתי נקודות עד כה בבית ג' ויודעת שניצחון מחר (חמישי, 22:00, ספורט4) על לך פוזנן, שבוע אחרי ה-0:0 בחוץ, יקפיץ אותה מעל אלופת פולין ויציב אותה במקום השני ובעמדה מצוינת להעפיל לשלב הבא בקונפרנס ליג.

אלא שההכנות לא אופטימליות מבחינת אליניב ברדה. פרט לרמזי ספורי הפצוע, המאמן יחסר גם את אור דדיה שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כשלושה שבועות, ואיאד אבו עביד נמצא בספק. אם יוכל לשחק אז יוצב כמגן ימני, אחרת ברדה יצטרף לאלתר ואחת האופציות היא להציב שם את שגיב יחזקאל. תומר חמד יפתח בהתקפה, גם תומר יוספי ועדן שמיר יהיו ב-11, כאשר יש התלבטות בין יוג'ין אנסה לאסטריט סלמאני בהתקפה. לאור העובדה שגם אנדרה מרטינס ואדריאן פאון לא עומדים לרשות ברדה כי אינם רשומים לאירופה, כמה שחקני נוער עשויים לשבת על הספסל.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
"צריך להקשיב לגוף". מיגל ויטור/דני מרון

אליניב ברדה אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו סגל קצת קצר הפעם, אבל מי שיהיה בסגל צריך להספיק. זה נחמד מבחינת המועדון שנוכל להוסיף ארבעה-חמישה שחקני נוער שיוכלו לספוג את האווירה ולהיות חלק מהמשחק באירופה. זה דבר חיובי. שיחקנו לפני יומיים, משחק חשוב בליגה, ושאפי שיחק 90 דקות. נראה באימון ונחליט מי ישחק".

על היריבה: "אני מתרכז בקבוצה שלי ובצורה שבה היא תשחק. לך פוזנן קבוצה טובה ויהיה משחק קשה, אנחנו מכבדים אותם מאוד, אבל ננסה לשחק את המשחק שלנו".

הקפטן מיגל ויטור הוסיף: "לך פוזנן קבוצה טובה, ידענו לפני המשחק בפולין שזה 50:50 וראינו את זה גם. היו לנו מצבים טובים והראינו שאנחנו יכולים לנצח, אבל מחר נצטרך לעשות את זה. אם ננצח, נעשה צעד חשוב מאוד לקראת השלב הבא. זה משחק קריטי ואני מקווה שנשיג שלוש נקודות".

על העומס: "ידענו שיהיה לו"ז צפוף עד המונדיאל. חלמנו להיות באירופה והיה ברור לנו שלא יהיה קל כי כל שלושה ימים יש משחק. אנחנו שחקנים מנוסים ויודעים להתמודד עם זה. החלטנו שלא אשחק 90 דקות במשחק האחרון, אני צריך להקשיב לגוף שלי וניסינו לווסת את הדקות שלי".

על אור בלוריאן: "אור שחקן איכותי ומוכשר, הוא תוספת טובה לסגל ואני חושב שיש לו עתיד ורוד לפניו. הוא צריך זמן כדי להיכנס לכושר, אבל אני בטוח שהוא יהיה שחקן חשוב למועדון בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ון ואן דן ברום מאמן לך פוזנן. Manuel Queimadelos, GettyImages
מאמין בחלוצים שלו. ג'ון ואן דן ברום/GettyImages, Manuel Queimadelos

לך פוזנן נחתה בארץ ללא אדריאל בה לואה, השחקן מחוף השנהב שלא קיבל ויזה לישראל. אלופת פולין מתאוששת לאחרונה אחרי פתיחת עונה רעה ולא ספגה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אם כי גם כבשה רק שער אחד בשלושת האחרונים. ז'ואל פריירה יחזור להרכב אחרי שקיבל מנוחה בליגה וכך גם הכוכב מיקאל אישק שהסתפק ב-11 דקות כמחליף ב-0:1 על ראדום. אפונסו סוזה נפצע בליגה ונשאר בבית וגם המגן השמאלי בארי דגלאס ייעדר אחרי שפתח בשבוע שעבר מול באר שבע. פדרו רבושו צפוי למלא את מקומו.

המאמן ג'ון ואן דן ברום ערך מסיבת עיתונאים לפני ההמראה ואמר: "אני צופה משחק קשה הרבה יותר מאשר היה בפוזנן, בגלל כמה אספקטים. להפועל באר שבע יש אוהדים פנאטיים שיהיו משמעותיים מחר והיריבה חייבת לנצח אם ברצונה להמשיך באירופה, אבל גם לנו יש אותה מטרה וניצחון יקרב אותנו מאוד לשלב הבא. לכן אני צופה משחק פתוח".

על הבעיה בהתקפה אמר: "הייתי מוטרד אם לא היינו יוצרים מצבים. היו לנו מצבים רבים נגד ראדום ביום ראשון ויכולנו לנצח 0:3 או 0:4, ואז לא היינו דנים בכלל בנושא של אפקטיביות מול השער. החלוצים שלי בטוחים בעצמם ואני יודע שהוא יתחילו לכבוש".

הרכבי הקבוצות

שופט: רודי בוקה (צרפת)
אצטדיון: טרנר

המשחקים שיישארו

27 באוקטובר:

ויאריאל - הפועל באר שבע
אוסטריה וינה - לך פוזנן

3 בנובמבר:

הפועל באר שבע - אוסטריה וינה
לך פוזנן - ויאריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully