וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור דדיה סובל מקרע קטן בשריר, ייעדר כשלושה שבועות

12.10.2022 / 11:18

המגן הימני בחוץ, אבו עביד לא כשיר לחלוטין ולברדה יש צרות בעמדה הזו. שחקני נוער יירשמו בסגל ללך פוזנן (ה', 22:00, ספורט4)

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

מגן הפועל באר שבע, אור דדיה, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וההערכה היא שהוא ייעדר כשלושה שבועות. דדיה ערך בדיקת אולטרסאונד ממנה עולה חומרת הפציעה והוא כבר החל בעבודת שיקום.

דדיה בן ה-25 פתח ב-5 מ-7 משחקי הליגה של מחזיקת הגביע וכבר הספיק להיות משותף ב-16 משחקים העונה בכל המסגרות. אחרי העזיבה של חאתם עבד אלחמיד שתופקד לא מעט כמגן ימני, דדיה הפך לשחקן הבכיר של הקבוצה בעמדה הזו ולפני כשבועיים גם רשם הופעת בכורה בנבחרת ישראל.

אחרי העזיבה של אלחמיד וגם אלו של דוד קלטינס ויוני סטויאנוב שהיו יכול למלא את עמדת המגן הימני בעת הצורך, נראה שהאפשרות הטבעית של אליניב ברדה תהיה לשחק עם איאד אבו עביד כמגן ימני. הבעיה היא שאבו עביד בעצמו לא כשיר לחלוטין ומדובר בכאב ראש גדול מאמן הפועל באר שבע.

שחקן הפועל באר שבע אור דדיה. דני מרון
פתח את העונה היטב. דדיה/דני מרון

הפועל באר שבע סובלת ממכת פציעות ועומסים וכמה משחקני קבוצת הנוער צפויים להירשם מחר בסגל למשחק נגד לך פוזנן (חמישי, 22:00, ספורט4). "יש לנו בערך 16 שחקנים שכשירים בוודאות, יהיו כמה שחקנים מהקבוצת נוער על הספסל מחר כמעט בוודאות" אמר גוורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully