וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקמה על שאפי?". שחקן לך פוזנן לא קיבל ויזה לישראל

צירוף מקרים? אחרי הסירוב להכניס את סוליימאנוב לפולין, אדריאל בה לואה מחוף השנהב לא רשאי להמריא למשחק נגד הפועל באר שבע

תקציר: לך פוזנן - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

כשבוע אחרי שהפועל באר שבע נאלצה לשחק נגד לך פוזנן בחוץ ללא שאפי סוליימאנוב שלא קיבל אישור כניסה לפולין, יריבתה תמריא לישראל ללא אדריאל בה לואה. הסיבה: שחקן הכנף מחוף השנהב לא קיבל ויזה לישראל.

אחרי ה-0:0 ביום חמישי האחרון, הפועל באר שבע תארח את אלופת פולין מחר (חמישי, 22:00, ספורט4) בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לשפר את סיכוייה לסיים במקום השני בבית ג'. האורחת תגיע ללא בה לואה, שדווקא שיחק בישראל בדיוק לפני שנתיים ולא נתקל בבעיות ויזה. אז השנהבי בן ה-26 היה שחקנה של ויקטוריה פלזן והוא וקבוצתו הפסידו להפועל באר שבע 1:0 באצטדיון בפתח תקוה במוקדמות הליגה האירופית.

שחקן הפועל באר שבע מרואן קבהא מול שחקן ויקטוריה פלזן אדריאל בה לואה. ברני ארדוב
לפני שנתיים דווקא לא היו בעיות ויזה. בה לואה מול הפועל באר שבע ב-2020/ברני ארדוב

בפולין תהו היום "האם זו נקמה על סוליימאנוב?", אבל צריך לציין שבזמן הנוכחי בה לואה הוא לא שחקן משמעותי בלך פוזנן כמו הרוסי בהפועל באר שבע. שחקן הכנף מחוף השנהב אמנם הפך בשנה שעברה לרכש היקר בהיסטוריה של המועדון, כשלך שילמה 1.2 מיליון יורו לוויקטוריה פלזן, אבל הוא לא עמד בציפיות.

את העונה שעברה בה לואה סיים עם שער בודד ו-3 בישולים בליגה והעונה שותף בשלושה משחקים בלבד, בעיקר בגלל שסבל מפציעה. הוא חזר לפעילות לפני כשבועיים, שיחק דקה כמחליף ב-0:1 על ראדום בסוף השבוע, אבל רחוק מלהיות בכושר ובטרנר היה אמור לשבת על הספסל ואולי להשתלב כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully