וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל התקרבה להבטחת הפסגה, אפולון ועידו שחר הפתיעו

קונפרנס ליג: הצהובים ניצחו בווינה, אלופת קפריסין גברה על אלקמאר. ריינשרייבר התמודד עם אבוקות גם בקונפרנס ליג, במשחקה של פרטיזן. פיורנטינה הביסה

תקציר קונפרנס ליג: אוסטריה וינה - ויאריאל 1:0/ספורט1

המחזור הרביעי בשלב הבתים של הקונפרנס ליג נפתח הערב (חמישי) כשבמוקד המפגש המקביל בבית של הפועל באר שבע, בו ויאריאל גברה בחוץ על אוסטריה וינה. בהמשך יגיעו ליאור רפאלוב ואנדרלכט לאצטדיון האולימפי בלונדון בניסיון להפתיע את ווסטהאם החזקה ולהישאר בחיים בבית ב'.

צפו בתקציר הניצחון של ווסטהאם על אנדרלכט

תקציר ניצחונה של ווסטהאם 1:2 על אנדרלכט בקונפרנס ליג/ספורט1

בית א'

פיורנטינה - הארטס 1:5

הסגולים השאירו לעצמם סיכוי לסיים במקום הראשון ושמרו על הפרש בן שלוש נקודות מבשאקשהיר, עם ניצחון שני ברציפות בזירה האירופית, בתוצאה מרשימה במיוחד. כריסטיאנו ביראגי בישל ללוקה יוביץ' (6) וכבש בעצמו (22), כריסטיאן קואמה בישל לניקולאס גונסאלס (32) ולאנטונין ברק (38) וכך פיורנטינה ירדה להפסקה ביתרון 0:4 מוחץ. אחרי שסטיבן המפריס צימק (47), גונסאלס השלים צמד בפנדל (78) וקבע את התוצאה הסופית.

איסטנבול בשאקשהיר - ריגאס 0:3

לבשאקשהיר: דניז טורוץ' (11), סטפאנו אוקקה (45, 72)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בית ב'

ווסטהאם - אנדרלכט 0:2

ליאור רפאלוב לא היה בסגל, וקבוצתו קיוותה להיצמד לפטישים, אבל נכנעה באנגליה לשערים מוקקדמים של סעיד בנרחמה (14) וג'רוד בואן (30). אספוסיטו רק צימק בפנדל (89), ו-ווסטהאם ראשונה בבית עם 12 נקודות ומאזן מושלם.

סטיאווה בוקרשט - סילקבורג 5:0

הדנים השיגו ניצחון שני במפעל, ועם 6 נקודות הם מעל אנדרלכט, שעם 4 בלבד. כבשו לסילקבורג: קספר קוסק (12), אנדרס פרסלב קלינגה (16), סורן טנגסטדט (63), סבסטיאן יורגנסן (69, 71).

בית ג'

אוסטריה וינה - ויאריאל 1:0

ללא ג'רארד מורנו וחואן פוית' הפצועים, הצוללת הצהובה התקרבה להבטחת המקום הראשון באופן סופי, כאשר לשם כך היא צריכה שלך פוזנן לא תנצח בבאר שבע. אלה חדשות טובות גם לאליניב ברדה ושחקניו, שיקבלו בביקור בספרד יריבה שהמשחק פחות גורלי מבחינתה, ואולי ינצלו זאת כדי לא לחזור בידיים ריקות. ניקולאס ג'קסון הכריע את לזכות ויאריאל עם שער מאוחר (87) שהנחיל למארחת הפסד שלישי ברציפות בקונפרנס ליג והותיר אותה ללא ניצחונות במפעל העונה.

צפו בריינשרייבר מפסיק את המשחק עקב האבוקות, ואת התקציר המלא

תקציר מהקונפרנס ליג: פרטיזן בלגרד - קלן 0:2, ריינשרייבר שוב מתמודד עם אבוקות/ספורט1
אוהדי פרטיזן בלגרד מדליקים את האצטדיון. רויטרס
מהומה בבלגרד/רויטרס

בית ד'

פרטיזן בלגרד - קלן 0:2

רק ביום שני האחרון התמודד השופט הישראלי, רועי ריינשרייבר, עם מהומות גדולות ביציעים בדרבי התל אביבי, שנעצר לכ-25 דקות בשל מופע פירוטכניקה של שני הקהלים ובהמשך לכך השלכת אבוקות לשטחי המגרש. הערב, ריינשרייבר מצא עצמו בסיטואציה דומה מאוד גם בקונפרנס ליג, כאשר אוהדי פרטיזן בלגרד הדליקו כמות עצומה של אבוקות וגרמו לכך שהמגרש כולו כוסה בעשן, מה שהוביל את השופט להוריד את שתי הקבוצות אל חדר ההלבשה. המשחק התעכב כ-12 דקות, לפני שהקבוצות חזרו למגרש.

במשחק עצמו, הקבוצה של ביברס נאתכו רשמה ניצחון שני רצוף במפעל ושמרה על הפסגה, הודות לשערים של פוסני דיאבטה (15) וריקרדו גומס (52).

ניס - סלובצקו 2:1

פרטיזן עדיין מובילה את הבית עם 8 נקודות, וההפסד הביתי והמפתיע של ניס סיבך את הבית, אחרי המהפך המאוחר של האורחים מצ'כיה. לניס: סופיאן דיופ (14). לסלובצקו: מיקאל טומיץ' (75), פטר ריינברק (87)

שחקני אפולון לימסול חוגגים, עידו שחר במרכז. רויטרס
ניצחון מפתיע. שחר ושחקני אפולון חוגגים/רויטרס

בית ה'

אפולון לימסול - אלקמאר 0:1

דווקא מול מוליכת הבית שהגיעה במאזן מושלם, אלופת קפריסין השיגה את ניצחון הבכורה שלה וקטעה רצף של שני הפסדים. עידו שחר השלים 90 דקות על המגרש, ולנטין רוברג' כבש את שער הניצחון של אפולון.

ואדוץ - דניפרו 2:1

שער בדקה ה-91 העניק לדניפרו את הניצחון, שהעלה אותה למקום השני בבית. יאניס האמאש כבש לאורחים (26), אלמין ראסטודר (30) איזן, וארטם דובביק נגח בנגיחה מכרעת בתוספת.

בית ו'

שמרוק רוברס - מולדה 2:0

למולדה: דויד פופאנה (33), קריסטיאן אריקסן (70). הנורבגים עלו למקום השני בבית, עם 7 נקודות, מאחורי השבדים, עם 10 נקודות.

יורגודן - גנט 2:4

ליורגודן: קאלה הולמברג (21), גוסטב ויקהיים (42, 46), עמנואל בנדה (45+5). לגנט: לורן דפואטרה (61), הוגו קויפרס (73).

בית ז'

בלקני - סיבאספור 2:1

הטורקים השיגו את ניצחון החוץ שהעלה אותם לפסגת הבית עם 7 נקודות, בזכות מהפך מאוחר. לבלקני כבש ארמנד תאקי (36), אבל הפכו לסיבאספור הקאן ארסיאן (72) וקארול אנגיילסקי (81).

קלוז' - סלביה פראג 0:2

לקלוז': צ'יפריאן דיאק (11), יורי מטיאס (84)

בית ח'

ז'לגיריס קובנה - פיוניק ירבאן 1:2

לז'לגיריס: פביאן אורגה (23), מתיאס אויווסי (42). לפיוניק ירבאן: אראס אוזביליז (78)

סלובן ברטיסלבה - פ.צ. באזל 3:3

לבאזל: דריאן מאלס (28), אנדי דיוף (66), אנדי זאקירי (72). לברטיסלבה: ולדימיר וייס (45+2), יוראי קוצ'קה (49), אלכסנדר צ'ארביץ' (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully