וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשך יבוא בכדורגל: ברצלונה גברה על ריאל מדריד ביורוליג

לפני הקלאסיקו בברנבאו, קאמבק מרשים לא עזר לבלאנקוס להימנע מהפסד בכורה. אנאדולו אפס נכנעה בצרפת, פנאתינייקוס ניצחה בסרביה, ניצחון ראשון לבולוניה

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

המחזור השני ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי), ובמשחק המרכזי ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד בקלאסיקו שהיווה הכנה מסקרנת למפגש בין שתי האויבות הגדולות בכדורגל ביום ראשון. עוד לפני כן, האלופה אנאדולו אפס ספגה הפסד ראשון העונה כשנכנעה אצל מונאקו, פנאתינייקוס ניצחה לראשונה וכך עשתה גם וירטוס בולוניה.

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
הכה באלופת אירופה. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

מונאקו - אנאדולו אפס 92:95

אלופת אירופה ספגה הפסד בכורה ביורוליג כבר במחזור השני, כשהקבוצה מהנסיכות המשיכה במומנטום מהניצחון על וירטוס בולוניה בשבוע שעבר. הפתיחה הייתה כולה של אנאדולו אפס שהובילה בתשע הפרש כבר ברבע הראשון, אך מונאקו התעשתה וסידרה סיום צמוד לרבע הרביעי, שבסופו מייק ג'יימס כפה הארכה עם סל כ-29 שניות לסיום. יחד עם אלי אוקובו ואלפא דיאלו, הגארד האמריקאי הוביל מיני בריחה בהארכה, בדרך לניצחון יוקרתי. 19 נקודות היו לג'יימס, 15 לדיאלו שהוסיף 9 ריבאונדים, 14 לדונטאס מוטיונאס ולאדריאן מוארמה. 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים היו לוויל קלייברן בצד הטורקי, מיציץ' קלע 20 ומסר 8 אסיסטים אבל זה לא הספיק הפעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דיאן ראדוניץ' מאמן באיירן מינכן. GettyImages
ניצח את האקסית. ראדוניץ'/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - פנאתינייקוס 77:75

במפגש בין שתי הקבוצות שהפסידו לפיינליסטיות היורוליג מהעונה שעברה, הירוקים מאתונה רשמו ניצחון בכורה בעונה הנוכחית, כאשר מאמנם דיאן ראדוניץ' גבר במשחק פיקנטי במיוחד על הקבוצה שאימן עד הקיץ האחרון ובמשך שש שנים בשתי קדנציות שונות. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לפתוח פער משמעותי, ודווקא הכוכב האדום צעדה ביתרון של חמש נקודות כשנותרו פחות משלוש דקות לסיום, אבל ארתוראס גודאיטיס, דרק וויליאמס ומתאוש פוניטקה עשו מהפך לפני שפאריס לי סגר עניין מהקו. גודאיטיס קלע 12 למנצחת, אותה הוביל מריוס גריגוניס עם 17 נקודות. בן בנטיל בלט עם 18 בצד השני.

גבריאל דק, ריאל מדריד. Fran Santiago, GettyImages
הקלאסיקו נגמר בהפסד ראשון של ריאל מדריד. גבריאל דק/GettyImages, Fran Santiago

ברצלונה - ריאל מדריד 73:75

שלושה ימים לפני הקלאסיקו ב"לה ליגה", וכשבועיים וחצי לאחר הסופר קאפ בכדורסל שבו ניצחו הבלאנקוס, שארונאס יאסיקביצ'יוס ושחקניו חגגו ניצחון בכורה ביורוליג העונה והנחילו ליריבה הגדולה את הפסדה הראשון. גם ללא ניקולה מירוטיץ' וקייל קוריץ' הפצועים, ברצלונה פתחה חזק וברחה ליתרון של 13 נקודות עוד במחצית הראשונה. ברבע השלישי התוצאה כבר הגיעה ל-43:61 קטלאני, וריאל מדריד אמנם הצליחה לצמצם ולהלחיץ בשניות האחרונות כשהורידה ל-75:73, ואז ניקולאס לאפרוביטולה איבד כדור קריטי, אבל סרחיו יוי החטיא שלשה בהתקפה האחרונה. סרטאק שאנלי קלע 14 נקודות לזכות בארסה, יאן וסלי הוסיף 13 ותומאש סטוראנסקי 12. גבריאל דק בלט בצד השני עם 21.

דניאל האקט, שחקן וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
ניצחון ראשון לבולוניה. האקט/GettyImages, Roberto Finizio

וירטוס בולוניה - באיירן מינכן 63:66

אלופת היורוקאפ התאוששה מהתבוסה הביתית למונאקו במחזור הראשון, והנחילה ליריבתה הגרמנית את הפסדה השני העונה. לאחר שלושה רבעים צמודים, הבריחה של וירטוס הגיעה בדיוק בזמן עם דקות טובות של מילוש תאודוסיץ', שעזר להגדיל את ההפרש ל-13. באיירן הספיקה רק למזער נזקים, אך לא להפוך. גבריאל לונדברג היה היחיד שקלע בספרות כפולות בשורות האיטלקים, עם 13 נקודות. ניק ווילר-באב רשם 16 בצד השני.

משחקי יום שישי ביורוליג:

פנרבחצ'ה - מכבי תל אביב (21:00)
אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה (21:00)
מילאנו - אלבה ברלין (21:30)
באסקוניה (21:30) - פרטיזן בלגרד (21:30)
ולנסיה - וילרבאן (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully