וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב שוב בצהוב? "מכבי תל אביב ובולוניה עוקבות אחרי דורסי"

דיווח באיטליה: האקס ששיחק שנתיים במדים הצהובים צפוי להיחתך מדאלאס ועשוי לשוב לאירופה, גם פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס בתמונה

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

פציעתו של דארן היליארד ואי שביעות הרצון מהשתלבות אוסטין הולינס הובילו את מכבי תל אביב לשקול לבצע שינוי בסגל בשלב מאוד מוקדם של העונה. הצהובים רוצים לצרף גארד נוסף לצד וויד בולדווין ולורנזו בראון, ובמקביל למשא ומתן עם מאט תומאס הם בוחנים גם חלופות שונות.

על פי דיווח ב"ספורטנדו" האיטלקי, אחד השחקנים שעומדים על הפרק הוא לא אחר מאשר טיילר דורסי, ששיחק בקבוצה בין 2019 ל-2021 לפני שעבר לאולימפיאקוס. כזכור, דורסי השיג הקיץ את מבוקשו כאשר סירב להצעות מהיורוליג וחתם על חוזה דו - כיווני בדאלאס מאבריקס, אך על פי דיווח ב"יורוהופס", הקאמבק ל-NBA עומד להיקטע בשלב מוקדם מהצפוי והטקסנים יחתכו אותו עוד לפני פתיחת העונה הסדירה השבוע הבא.

שחקן נבחרת יוון טיילר דורסי. Emanuele Cremaschi, GettyImages
חוזר לאירופה? דורסי במדי נבחרת יוון/GettyImages, Emanuele Cremaschi

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ניסיונות החיזוק של מכבי תל אביב

חוזה ב-NBA עדיין נמצא בראש סדר העדיפויות של שחקן נבחרת יוון, אך אם לא יצליח להשיג אחד שכזה בשבוע שנותר עד לפתיחת העונה, המצב עשוי להשתנות ולהוביל את הגארד בחזרה ליבשת הישנה. במקרה שכזה, מספר קבוצות צפויות לפתוח בשיחות כדי להחתימו, וביניהן מכבי תל אביב ו-וירטוס בולוניה, מחזיקת היורוקאפ שחזרה השנה ליורוליג. על פי דיווח אחר, גם שתי הקבוצות שהגישו בפניו הקיץ הצעות רשמיות - פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס - עוקבות בעניין.

דורסי בן ה-26 שיחק שנתיים ב-NBA, באטלנטה ובממפיס, לפני שנדד באירופה וחתם במכבי תל אביב. דורסי שיחק במדים הצהובים במשך שנתיים, בהן זכה בשתי אליפויות. לאחר מכן המשיך לעונה אחת באולימפיאקוס, לה עזר להגיע לפיינל פור היורוליג ולזכות באליפות יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully