וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בדרך לחיזוק? "אם יהיה שחקן שישדרג משמעותית, נבחן זאת"

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 7:30

הצהובים נמצאים בקשר עם נציגיו של מאט תומאס ובוחנים אלטרנטיבות נוספות לחיזוק הסגל. ג'וש ניבו: "זו קבוצה חדשה לגמרי, אנחנו עדיין מנסים להבין אחד את השני"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.10/ספורט1

מכבי תל אביב שמרה אתמול (שלישי) על מאזן מושלם בכל המסגרות כשגברה בצורה חלקה 68:94 על עירוני קרית אתא במשחק מוקדם מהמחזור השני בליגת העל. הצהובים פתחו את המשחק לאט, פיגרו 11:2 אחרי 4 דקות, אך מהשלב הזה השתלטו על ההתמודדות, קלעו 16 שלשות ושייטו לניצחון כשהמאמן עודד קטש מחלק את הדקות בין שחקני הסגל.

עיקר העיסוק סביב הקבוצה הוא בנוגע לשינוי בסגל. מכבי חסרה את דארן היליארד שייעדר בשבועות הקרובים בעקבות פציעה קלה בברכו, לא מרוצה מההשתלבות של אוסטין הולינס, ורוצה לצרף גארד נוסף לצד וויד בולדווין ולורנזו בראון. הצהובים נמצאים בקשר עם נציגיו של הקלע מאט תומאס, ששיחק בעונה שעברה בשיקגו, אך במקביל נבחנים חלופות שונות.

"יש רצון להיות הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים נכון לנקודת הזמן הזאת", אמר אחד מאנשי המועדון אמש, "אם יימצא שחקן שישדרג את הסגל משמעותית, ושאיתו נגיע למטרות שלנו העונה, זה ייבחן בכובד ראש. אנחנו לא שוכחים שאנחנו במסגרת תקציבית מסוימת, והחתמנו הקיץ כמה שחקנים יקרים מאוד".

מאט תומאס במדי שיקגו בולס. Jonathan Daniel, GettyImages
בקשר עם מכבי תל אביב. מאט תומאס/GettyImages, Jonathan Daniel

הצהובים ייצאו מחר לטורקיה לקראת המשחק במסגרת המחזור השני ביורוליג נגד פנרבחצ'ה החזקה. בקבוצה מקווים כי חסרונו של היליארד לא ישפיע במשחק הקרוב, ומאמינים כי יש להם בסגל מספיק שחקנים שיכולים להתעלות, כשהם לוקחים דברים חיוביים מההופעה אתמול.

"זה היה משחק טוב, הראינו מאמץ טוב, פתחנו את המשחק לאט לא היינו מרוכזים בתוכנית המשחק בחמש הדקות הראשונות, ומהשלב הזה המאמץ שלנו היה די עקבי", סיכם ג'וש ניבו את הניצחון על קרית אתא, "אני לא מתרכז במה שאני עושה, רק בתפקיד שלי בכל ערב נתון. אנחנו בתוך תהליך, זו קבוצה חדשה לגמרי, אנחנו עדיין מנסים להבין אחד את השני, אנחנו עוד לא שם עם הכימיה, איפה שאנחנו רוצים להיות. אנחנו מאמינים אחד בשני. זה קשה מאוד כשהסגל משתנה בליגה, אבל אלה החוקים ואנחנו לא שולטים בזה, אנחנו נשלוט במה שאנחנו יכולים לשלוט, ונלך להתחרות בכל ערב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully