וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לפנרבחצ'ה: מכבי תל אביב הביסה 68:94 את עירוני קרית אתא

הצהובים לא התקשו מול קבוצתו של שרון אברהמי ורשמו את ניצחונם השני העונה בליגה, רגע לפני המשחק נגד סקוטי ווילבקין באיסטנבול. ג'ון דיברתולומיאו (6/10 מהשלוש) עם 18 נק' בלט אצל קטש, שאבון לואיס עם 13 אצל האורחים

רגע לפני המפגש מול אקס הקבוצה, סקוטי ווילבקין, ופנרבחצ'ה במסגרת היורוליג, מכבי תל אביב ניצחה 68:94 את עירוני קרית אתא ושמרה על מאזן מושלם בליגת ווינר סל. מאמן הצהובים, עודד קטש, נתן בחצי השני מנוחה לרוב הכוכבים שלו לפני רצף המשחקים ביורוליג, במסגרתו הם ישחקו בשבוע הקרוב שלושה משחקים באירופה.

חניכיו של שרון אברהמי פתחו נהדר את המשחק ועלו ליתרון 2:11 אחרי שלוש וחצי דקות, אבל הצהובים הצליחו לחזור עם ווייד בולדווין וג'וש ניבו במשחק נפלא וירדו ביתרון 15:21. הרבע השני המשיך עם הריצה של מכבי תל אביב שבשיאה הייתה 8:34, ועם 57% מהשלוש עלתה ליתרון שיא במחצית של 23 נקודות, והקבוצות ירדו למחצית עם 31:52.

החצי השני אמנם שמר על ההפרש יחסית זהה, אבל הקבוצה של שרון אברהמי נראתה הרבה יותר טוב וניצחה את הרבע השלישי 21:22 עם תצוגה נהדרת של כרם משעור ואמין סטיבנס. מטווח השלשות של מכבי המשיך והם ירדו ביתרון 53:73. ברבע האחרון קטש נתן מנוחה לרוב הכוכבים שלו, וראה את הישראלים בעיקר מככבים במקומם. ג'ון דיברתולומיאו בלט עם אחוזים מדהימים מהשלוש (6/10) ומכבי תל אביב הגדילה את ההפרש עד סיום המשחק וניצחה 68:94.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 18 (6 מ-10 מהשלוש) ו-5 ריבאונדים, ווייד בולדווין 14, רומן סורקין 12 (8 ריבאונדים), יפתח זיו 11 (6 ריבאונדים), ג'וש ניבו 10, גיא פניני 9 (4 אסיסטים), בונזי קולסון 6, לורנזו בראון 5 (8 דקות), רפי מנקו 3, ג'ייק כהן 2.

קלעו לקרית אתא: שאבון לואיס 13, כרם משעור 12 (6 ריבאונדים), ג'בונטה רדיק 11, אמין סטיבנס 10, דיאנטה גארט 9, יותם חנוכי ועידו דוידי 4 כל אחד, שלו לוגשי 2.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. לירון מולדובן
לקראת שבוע עמוס בשלושה משחקי יורוליג. עודד קטש/לירון מולדובן

מהלך משחק

רבע 1

הצהובים פתחו עם ג'וש ניבו, ג'ון דיברתולומיאו, ווייד בולדווין, ג'רל מרטין ורפי מנקו, כשהצפוניים עלו עם ג'ובונטה רדיק, כרם משעור, דיאנטה גארט, שאבון לואיס ואמין סטיבנס. משעור פתח את המשחק עם סל מחוץ לקשת ורדיק העלה את קרית אתא ליתרון 0:7 כבר אחרי 2 וחצי דקות. בולדווין התעורר וקלע ראשון לזכות המארחים, וסטיבנס העלה את הקבוצה של אברהמי ל-2:11 כשקטש קרא לפסק זמן. בולדווין אחראי על כל הנקודות הראשונות של הצהובים עם שלשה, דיברתולומיאו הוסיף עוד שתיים משלו והוריד את ההפרש לשתיים בלבד. מכבי התחילה להראות טוב יותר ושלשה ענקית של לורנזו בראון רשמה ריצה של 4:15 על קרית אתא. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 15:21 למכבי.

רבע 2

יפתח זיו עלה מהספסל בתחילת הרבע השני וקלע פעמיים מהקו, קולסון קלע במתפרצת יפה ומכבי עלו ליתרון דו ספרתי. חנוכי צמצם עם שתיים מהקו, לפני סל ועבירה של ג'ייק כהן. גיא פניני הצטרף לחגיגה מהספסל וקלע מחוץ לקשת ובראון העלה ליתרון שיא של 17 הפרש. משעור קלע בריבאונד התקפה כדי לשים את סל השדה הראשון של קרית אתא ברבע השני. ניבו במשחק נהדר קלע מהצבע, לפני שרדיק המשיך לבלוט בצד של אברהמי. הסנטר המשיך להפציץ בהטבעה אדירה והעלה את הצהובים ליתרון 19. בולדווין עם שלשה נוספת, פניני הוסיף אחת משלו ומכבי ב-22 הפרש לפני פסק זמן של קרית אתא. משעור עוד הוריד את ההפרש במעט לפני המחצית, ומכבי ירדה עם 31:52.

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. לירון מולדובן
ערב קליעה מושלם מחוץ לקשת. גיא פניני/לירון מולדובן

רבע 3

החצי השני נפתח עם סל מהצבע של סטיבנס לפני מהלך נהדר נוסף של ניבו. מנקו קלע מחוץ לקשת ולואיס צמצם את ההפרש ל-19 מהקו. משעור המשיך עם משחק טוב וקלע מהצבע, אבל קרית אתא רק עם שתי נקודות מהספסל אחרי יותר 25 דקות, ויפתח זיו העניש עם שלשה שנייה שלו הערב כדי להחזיר את הצהובים ליתרון 20. סטיבנס עם סל ועבירה הוריד את היתרון של מכבי ל-14 בלבד בריצה נאה של קרית אתא, עד שלשה נוספת של קפטן המארחים ועוד אחת נוספת של גיא פניני. בולדווין קלע מחוץ לקשת כדי להוריד את הקבוצות לקראת הרבע האחרון ב-53:73 לזכות מכבי.

רבע 4

הרבע האחרון המשיך את המגמה של הרבע הקודם והתחיל צמוד כשקטש נתן מנוחה לכוכביו לפני היורוליג. הטבעה גדולה של ניבו מאסיסט של דיברתולומיאו ועוד הטבעה של יפתח זיו העלו את הצהובים ליתרון 24 לפני פסק זמן של אברהמי. מכבי חזרה מפסק הזמן עם שלשה ענקית של דיברתולומיאו, לואיס קלע מקרוב ומרטין ניצל הגנה רעה של הצפונים כדי להגדיל את היתרון הצהוב. הקפטן המקומי קלע שלשה נוספת ועלה למאזן 6/10 מהשלוש. האורחים עוד ניסו לצמצם את ההפרש לקראת הסיום, אבל מכבי שמרה על יתרון גבוה וניצחה 68:94.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully