וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבר את הפרצוף בשביל ריאל מדריד": בספרד מהללים את רודיגר

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 7:10

הגרמני נגח פנימה בדקה ה-95, העלה את קבוצתו לשמינית הגמר ודימם מהפנים. אנצ'לוטי: "זה היה חתך עמוק, מקווה שהוא בסדר"

אין דבר שריאל מדריד יותר אוהבת משערים מאוחרים. אמש (שלישי) היא עשתה זאת שוב, כשסחטה 1:1 משחטאר דונייצק בדקה ה-95, והעפילה בפעם ה-31 בתולדותיה לשמינית גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס מעולם לא הודחו בשלב הבתים, והרצף ההיסטורי הזה - הרצף הארוך ביותר בתולדות המפעל - נמשך גם העונה. כעת יכולה אלופת אירופה להתכונן בראש שקט לקלאסיקו הגדול, שייערך ביום ראשון הבא.

גיבור הערב הפעם היה אנטוניו רודיגר, שנגח פנימה חמש דקות בתוך תוספת הזמן, והתנגש בראשו של שוער שחטאר אנאטולי טובין. הגרמני דימם מהראש, וסימל את רוח הלחימה המפורסמת של הבלאנקוס. "דם, יזע ורודיגר", קראה הכותרת הראשית ב"מארקה", בעוד ב"אס" הלכו עם "נקודה מדממת".

"הוא יזכור את המשחק הזה כל חייו", נכתב ב"מארקה". "האוהדים תמיד מזדהים עם שחקנים כאלה. אנטוניו אפילו ניסה לחגוג את השער שנתן לריאל את ההעפלה, אבל כמעט התעלף. הוא ריאל מדריד טהור". למעשה, בספרד נטען כי כשנותרה עוד דקה לסיום, רצה רודיגר להחליף את החולצה מלאת הדם שלו כדי לחזור לכר הדשא, אך קרלו אנצ'לוטי עצר בעדו.

"הופעה הירואית של רודיגר מנעה הפסד מביך לריאל", כתב תומאס רונסרו מ"אס". "מה שהוא עשה זה מדהים, הוא שבר את הפנים בשביל המועדון. זוהי מדריד. חייבים להרוג את ריאל, אחרת היא תמיד תחזור. המשחק הזה מאוד משפר את מצב הרוח לפני הקלאסיקו".

"יש לו חתך די גדול במצח והרבה דם, אבל הוא בסדר", אמר אנצ'לוטי. "הוא רצה לחזור לדשא אבל הבין שהוא פצוע, אני מקווה שזה לא רציני". על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה לא היה ערב מוצלח שלנו, לא שיחקנו טוב, אבל הקבוצה הזו אף פעם לא מרימה ידיים ואנחנו בשמינית הגמר. בערב שנראה רע, זה דבר חיובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לוקאס ואסקס הוסיף: "היה משחק קשה, שחטאר הקשתה עלינו מאוד. כעסנו אחרי השער שספגנו, וזה סיבך אותנו. אנחנו מלאי ביטחון לפני הקלאסיקו, עדיין לא הפסדנו העונה".

אנצ'לוטי בחר לפתוח עם אדן הזאר על חשבונו של ויניסיוס, אך הבלגי שוב אכזב והוחלף. "הדבר הקל יהיה לצלוב את הזאר", נכתב ב"מארקה". "הוא עשה מעט מאוד בפתיחה, נראה שאפילו הזאר לא מאמין בהזאר. אבל זה לא הוגן לשפוט אותו, מעניין היה לראות מה היה קורה אם הוא לא היה פותח פעם בחודש, אלא כל שבועיים. כנראה שלא נראה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully