וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה ביום המתקפה הקשה על אוקראינה: "הרוסים הם עם נפלא"

בזמן שהעולם מגנה את התוקפנות הרוסית, נראה שמגן נבחרת ישראל דווקא נהנה מאוד בדינמו מוסקבה: "מתכוון ללמוד רוסית"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

בזמן שמרבית העולם פונה נגד רוסיה ומגנה אותה בעקבות התוקפנות כלפיי אוקראינה והפלישה הברוטלית לשטחה, אלי דסה דווקא נהנה במוסקבה, שם הוא משחק בדינמו המקומית מהליגה הרוסית.

דסה צוטט היום באתר Sport24 כאומר: "אני חושב שהרוסים הם אנשים נפלאים. אני מאוד אוהב את זה שרוסיה היא מדינה גדולה שיש בה מקום לאנשים עם אמונות ותרבויות שונות".

המגן הימני נשאל האם הוא מתכוון ללמוד רוסית והשיב: "בוודאי! יש הרבה מאוד רוסים בישראל. אני זוכר שכשעוד למדתי בבית הספר, היו לי בכיתה הרבה דוברי רוסית. זו לא תהיה בעיה בשבילי ללמוד את השפה".

לפני כשלושה שבועות דסה התבקש על ידי התקשורת הישראלית להתייחס לחתימה שלו ברוסיה בצל החרם והסנקציות שהוטלו עליה והשיב: "הדבר היחיד שאני שם לב אליו הוא שאני שלם עם עצמי ועם הבחירות שלי. לאנשים תמיד יש דברים רעים לומר".

שחקן נבחרת ישראל, אלי דסה, מול קאזים לאצ'י, שחקן נבחרת אלבניה. רויטרס
במרבית מדינות אירופה הוא היה נזרק מהנבחרת, בישראל נתנו לו את סרט הקפטן. דסה/רויטרס

לשמחתו של דסה, בניגוד למרבית מדינות אירופה, בישראל הוא לא נתקל בביקורת בעקבות החתימה שלו בקבוצה ממדינה שהעולם הספורטיבי הטיל עליה חרם. יתרה מכך, כאן הוא קיבל את סרט הקפטן במשחקים האחרונים, כשביברס נאתכו ישב על הספסל.

בפולין לדוגמה, הכדורגלן מצ'איי ריבוס סולק מהנבחרת בגלל שסירב לעזוב את הליגה הרוסית אחרי פרוץ הלחימה ובנורבגיה הקשר מתיאס נורמן נופה בגלל שחתם בדינמו מוסקבה בה משחק גם דסה.

בצרפת הכדורסלן תומא הרטל נזרק מהנבחרת אחרי שחתם בזניט סנט פטרסבורג לפני כמה שבועות. הרטל ספג ביקורת עזה, בעיקר אחרי המתקפה המשולבת של רוסיה באדמת אוקראינה אתמול. אמש הוא גם הגיב: "רק לידיעתכם, אנשים ששולחים לי הודעות או שמבקרים אותי על ההחלטה להגיע לרוסיה... בבקשה תדעו שלא אכפת לי. אז תפסיקו לבזבז לעצמכם את הזמן, ובבקשה, לפני הכול, תשיגו לעצמכם חיים!!. תודה מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully