וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרטל על הביקורות נגדו: "המלחמה באוקראינה? לא אכפת לי"

הצרפתי שחתם בזניט ונופה מנבחרת צרפת: "מודיע לכל מי שכותב לי הודעות ומבקר אותי - זה לא מעניין אותי, אז תשיגו לעצמכם חיים"

תקציר: מלאגה - ריאל מדריד 76:71/ספורט1

תומא הרטל, שספג לא מעט ביקורת מאז שחתם לפני כמה שבועות בזניט סנט פטרסבורג הרוסית, הגיב אתמול בביטול והודיע ש"לא אכפת" לו ממה שאומרים או מהמתקפות הברוטליות של רוסיה על אוקראינה.

הרטל ספג גל חדש של ביקורת בצל המתקפה המשולבת של רוסיה על אוקראינה אתמול וכתב אמש באינסטגרם: "רק לידיעתכם, אנשים ששולחים לי הודעות או שמבקרים אותי על ההחלטה להגיע לרוסיה... בבקשה תדעו שלא אכפת לי. אז תפסיקו לבזבז לעצמכם את הזמן, ובבקשה, לפני הכול, תשיגו לעצמכם חיים!!. תודה מראש".

הרטל חתם לפני פחות מחודש בזניט, כמה ימים אחרי שזכה עם נבחרת צרפת במדליית כסף באליפות אירופה. הגארד בן ה-33 מיד קיבל הודעה על ניפויו מסגל נבחרת צרפת. עוד לפני כן, כשנודע שהוא מנהל מו"מ עם הקבוצה הרוסית, באיגוד הכדורסל הצרפתי הודיעו ש"לא נכבד הסכם שלו עם קבוצה מרוסיה ואם הוא יחתום שם, הוא לא יעמוד בסטנדרטים שהצבנו לזימון לנבחרת, כולל למשחקים האולימפיים בפריז ב-2024".

הרטל, מבכירי שחקני החוץ באירופה בעשור האחרון, שיחק בין היתר בריאל מדריד, ברצלונה ואנאדולו אפס, והיה חלק בלתי נפרד מנבחרת צרפת בשנים האחרונות.

תומא הרטל במדי נבחרת צרפת. Bradley Kanaris, GettyImages
תומא הרטל במדי נבחרת צרפת/GettyImages, Bradley Kanaris

הרטל הוא כמובן לא הספורטאי הראשון שמנופה מסגל נבחרתו בגלל שחתם ברוסיה. בפולין הכדורגלן מצ'איי ריבוס נזרק מהנבחרת בגלל שסירב לעזוב את הליגה הרוסית אחרי פרוץ הלחימה ובנורבגיה הקשר מתיאס נורמן נופה בגלל שחתם בדינמו מוסקבה בה משחק גם אלי דסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully