וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לקבוצות מחוץ לפרמיירליג: פרטים חדשים על סעיף השחרור של הולאנד

דיווח ב"את'לטיק": החל מ-2024 יוכל הנורבגי לעבור תמורת 200 מיליון יורו, כשהסכום יפחת בהמשך וישנה הערכה שריאל מדריד וברצלונה ינסו להחתימו

תקציר: מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 0:4/ספורט1

פפ גווארדיולה אמנם הכחיש בשבוע שעבר את הטענות על סעיף שחרור בחוזהו של ארלינג הולאנד, אולם ב"את'לטיק" מתעקשים כי יש אחד כזה. היום (שלישי) דווח באתר הבריטי כי במסגרת ההסכם שלו עם מנצ'סטר סיטי, הכוכב הנורבגי כן יוכל להשתחרר לקבוצה אחרת אם אחת כזו תשלם לאלופת אנגליה כ-200 מיליון יורו, אך יש תנאי אחד: הקבוצה הזו צריכה להיות מחוץ לפרמיירליג.

המשמעות היא שהולאנד יוכל לעבור לקבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה, פריז סן ז'רמן או באיירן מינכן אם יחפוץ בכך ואלו יהיו מוכנות לשלם, אם כי חשוב להדגיש שאותו סעיף ייכנס לתוקף רק ב-2024 - כך לפי הדיווח. פרט מעניין נוסף הוא שגובה השחרור יפחת ככל שהחלוץ יתקרב לסיום החוזה שלו, שיפוג ב-2027, וקבוצות שיחפצו בשירותיו יצטרכו לשלם בנוסף את הבונוסים והעמלות לנציגיו. ב"אתלטיק" אף טענו כי ההערכה היא שבעוד שנתיים, שתי הקבוצות הכי גדולות בספרד ינסו לרכוש את הולאנד, וזאת לאור העובדה שאת שתיהן מובילים חלוצים בשנות ה-30 לחייהם (קארים בנזמה ורוברט לבנדובסקי כמובן).

מן הסתם שמעבר כזה כלל לא נמצא על הפרק נכון להיום, בייחוד לנוכח התאקלמותו האדירה של הסקורר במנצ'סטר סיטי בפרט ובפרמיירליג בכלל, והסיכויים של הולאנד לזכות בתארים בקבוצה של גווארדיולה. הנורבגי כבר הספיק לכבוש 20 שערים ב-13 הופעות בלבד במדים התכולים בכל המסגרות, וכשקוראים את הנתון הזה קשה להאמין - אך נזכיר שהוא רק בן 22, כך שבתום חוזהו הנוכחי הוא צפוי להיות בשיא הקריירה, משמע בכושר טוב אפילו יותר מעכשיו.

באשר לקבוצות האחרות בליגה האנגלית, אם זה בכלל יהיה רלוונטי בבוא העת, הן יצטרכו לחכות שהולאנד יהפוך לשחקן חופשי בעוד קצת פחות מחמש שנים כדי לנסות ולשים עליו את ידיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully