וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומה באנגליה: "תאסרו על הולאנד לשחק, הוא רובוט". פפ: אין לו סעיף שחרור

החלוץ הנורבגי הבקיע את שערו ה-19 העונה בניצחון 0:5 של מנצ'סטר סיטי מול פ.צ. קופנהגן. המאמן הספרדי התייחס לשמועות על סעיף השחרור לריאל: "זה לא קיים, הוא שמח איתנו בקבוצה". גריליש: "גם השוער היריב אמר לי שהולאנד לא אנושי". וגם: הרגע שהמחיש - קל לו מדי

קליפ סיכום היום בספורט, 4.10/ספורט1

המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:5 מול פ.צ. קופנהגן כשארלינג הולאנד המשיך להעמיד מספרים מטורפים ולכבוש בצרורות, לפני שהוחלף במחצית וכך נמנע ממנו לכבוש שלושער רביעי ברציפות באצטדיונם הביתי של הסיטיזנס. החלוץ כבש צמד (7 ו-32) במה שהעלה אותו למאזן של חמישה שערים בשלושת המשחקים של התכולים העונה במפעל היוקרתי.

בנוסף לחלוץ האדיר של פפ גווארדיולה, כבשו גם ריאד מאחרז (55) בפנדל וחוליאן אלבארס (76) אחרי שער עצמי של האלופה הדנית.

* שני השערים של הולאנד מעמידים אותו על 19 שערים העונה ב-12 משחקים.

* החלוץ הנורבגי עומד כעת על 28 שערים ב-22 משחקים במסגרת ליגת האלופות.

* הוא כבש או בישל בליגת האלופות בממוצע של 54 דקות במפעל האירופי הבכיר.

* עם הצמד שלו מול הדנים, הולאנד עקף את ריבאלדו הברזילאי ואת לואיס סוארס בטבלת כובשי ליגת האלופות בכל הזמנים. הוא עשה זאת מהר יותר מהאורוגוואי ב-51 משחקים פחות.

* הולאנד כבש עד כה בכל משחק העונה של מנצ'סטר סיטי לפחות שער אחד, מלבד מגן הקהילה מול ליברפול בו הפסידו התכולים 3:1 ובניצחון 0:4 על בורנמות' בליגה בו הוא בישל שער אחד.

* מנצ'סטר סיטי עם 40 שערים כבר העונה ב-12 משחקים בכל המסגרות מפתיחת העונה, כשבשמונה מהמשחקים היא כובשת לפחות שלושה שערים.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
לא מפסיק לכבוש. ארלינג הולאנד/GettyImages, Michael Regan

פפ גווארדיולה נשאל בסיום על החילוף במחצית של הולאנד והופעתיו מאז שהגיע לקבוצה: "הוא לא פצוע, הוא קיבל מנוחה של מחצית. יש לנו משחק חשוב מול סאות'המפטון במחזור הקרוב ואנחנו צריכים שהולאנד ימשיך לשחק גם שם".

המאמן הספרדי התייחס לשמועות על סעיף השחרור של החלוץ לריאל מדריד: "זה לא נכון, אין לו סעיף שחרור מיוחד, לא לריאל מדריד ולא לאף קבוצה אחרת. אני מרגיש שהוא שמח בצורה יוצאת דופן להיות פה איתנו, ואנחנו ננסה להמשיך לגרום לו להרגיש שמח בסיטי".

ג'ק גריליש שזכה בתואר איש המשחק סיפר כמה הולאנד משמעותי לסיטיזנס: "השוער של קופנהגן אמר לי שארלינג לא אנושי. באופן אישי, אני מרגיש מלא בביטחון אחרי שלושת המשחקים האחרונים שלי בקבוצה. אני מסוגל לשחק ביותר חופשיות יחד עם שחקנים נהדרים".

ריאד מאחרז שכבש בפנדל אחרי שהולאנד ירד לספסל במחצית לא הופתע מתוצאת הסיום: "עשינו את זה קל בשבילנו ושלטנו במשחק. התוצאה בהחלט מוצדקת, היה נחמד לחזור להבקיע ולעזור לקבוצה לנצח".

ארלינג הולאנד "עוזר" לשופט בזמן המשחק של מנצ'סטר סיטי נגד פ.צ קופנהגן. מתוך טוויטר, צילום מסך
זה פשוט לא פייר. הולאנד עוזר לשופט - וחוזר בזמן להתקפה/צילום מסך, מתוך טוויטר

גם הפרשנים באנגליה כבר לא מתקשים להעריך היכן הולאנד ייעצר. "אני לא יודע אם הוא יגיע למספרים של מסי ורונאלדו לאורך הקריירה, אבל הוא בהחלט מועמד מוביל לסיים כמלך שערי ליגת האלופות בכל הזמנים. לדעתי הוא יגיע למקום הראשון בהיסטוריה של המפעל יותר מהר ממה שחושבים", אמר ג'וליאן לסקוט בטלוויזיה האנגלית, ואואן הרגרייבס הוסיף: "הולאנד יכבוש ברגע שאתה צריך גול. אין ספק שהוא החתיכה החסרה לסיטי, ואולי מה שהיא הייתה זקוקה לו כדי לעשות את הצעד הנוסף ולזכות בליגת האלופות".

מהלך אחד אתמול כבר הוכיח כמה הולאנד מצטיין בקלות מרשימה, אולי אפילו קצת מדאיגה: באחד הרגעים במשחק, תרסיס הסימון של השופט, באמצעותו הוא מסמן על בעיטות חופשיות, נפל לו. אחד השחקנים של קופנהגן בעט בו בטעות בזמן שחזר להגנה, ומי שניגש לסייע לשופט היה דווקא הולאנד. בעיצומה של התקפה של סיטי, הוא רץ לאחור, הרים את התרסיס והחזיר אותו לשופט - והספיק להצטרף בזמן להתקפה.

עצומה להדחת ארלינג הולאנד מהפרמיירליג בשל היותו "רובוט". מתוך טוויטר, צילום מסך
העצומה להדחת הולאנד מהפרמיירליג: "הוא רובוט"/צילום מסך, מתוך טוויטר

באנגליה, אגב, כבר מבינים שהולאנד "לא חוקי". אוהד מתוסכל של אחת הקבוצות היריבות אף פרסם בסוף השבוע עצומה רשמית הקוראת להדחתו של הולאנד מהפרמיירליג באשמת היותו "לא בן אדם אמיתי, אלא רובוט". העצומה הפכה ויראלית, וקיבלה קרוב לחצי מיליון חתימות תוך זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully