וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארל חתם בעירוני נס ציונה: "יש פה שחקנים שאוכל ללמוד מהם"

11.10.2022 / 12:42

אקס גלבוע/גליל, שסיכם עם הכתומים בשבוע שעבר, שב לליגת העל. חסין: "מאמינים שרוני הוא השחקן המתאים לקבוצה"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

חמישה ימים אחרי שהגיעה עמו לסיכום, עירוני נס ציונה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד רוני הארל (26, 2.01) שחוזר לליגת העל אחרי ששיחק בהפועל גלבוע/גליל בעונה שעברה. השחקן נחת בישראל בתחילת השבוע ויצטרף לאימונים תחת אלעד חסין, כאשר המספר שיתנוסס על גב הגופייה שלו יהיה 25, ובהקשר זה מצאו במועדון דרך מקורית לבשר על צירופו לקבוצה.

בקבוצה מגן נר רשם הארל 12.4 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות בממוצע למשחק. אחרי שעבר במכללות קרייטון ודנבר, במהלך הקריירה המקצוענית הוא עבר ברומניה, לוקסמבורג ובליגה השנייה בספרד, בה נבחר לשחקן המצטיין אחרי שדורג שני בטבלת הקלעים והחטיפות וזכה בתואר שחקן ההגנה המצטיין של העונה.

"אני מתרגש מאוד להצטרף לנס ציונה. יש בקבוצה הרבה כישרון וכמה שחקנים ותיקים שאוכל ללמוד מהם. ביחד יש לנו סיכוי לעשות עונה מצוינת. יאללה עירוני!", מסר הארל לאחר שחתם. חסין אמר: "שמחים על הצטרפותו של רוני, שמכיר את הכדורסל הישראלי. חיפשנו שחקן שיכול לעזור לנו בשני צידי המגרש ומסוגל לשחק בכמה עמדות. אנחנו מאמינים שהוא השחקן המתאים לקבוצה".

המנהל המקצועי איתמר רוזנברג הוסיף: "בעקבות הפציעה של ליאור קררה היינו צריכים לבצע התאמה בסגל. רוני שחקן שמכיר את הליגה ויכול לתת מענה הגנתי והתקפי במספר עמדות, ואנחנו בטוחים שהוא יעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully