וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת לצרף קומבו גארד נוסף לסגל

11.10.2022 / 10:27

הצהובים עשויים להחתים שחקן שיבוא על חשבונו של הולינס, שלא השתלב טוב ברוטציה של קטש. היליארד צפוי לשוב בתחילת נובמבר, מנקו וקולסון ימלאו את מקומו

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

מכבי תל אביב תארח הערב (שלישי, 17:00) את עירוני קרית אתא במסגרת משחק מוקדם מהמחזור השני בליגת העל. הצהובים מגיעים למשחק במאזן מושלם בכל המשחקים שערכו עד כה, אחרי שעלו לגמר גביע ווינר וניצחו במחזור הראשון בליגת העל וביורוליג.

מלבד הנושאים המקצועיים לקראת ההתמודדות מול העולה החדשה, במועדון בוחנים מאחורי הקלעים את האפשרות לבצע שינוי מוקדם בסגל, ולצרף קומבו גארד זר. אם אכן יוחלט לעשות זאת, מי שעשוי לשלם את המחיר הוא אוסטין הולינס, שמבחינת הגדרת תפקידו לא מתאים נכון לעכשיו לרוטציה של עודד קטש, ובנוסף סחב מספר פציעות מפתיחת העונה.

אוסטין הולינס שחקן מכבי תל אביב בחימום. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא השתלב טוב. אוסטין הולינס/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

בכל הנוגע לדארן היליארד, במכבי תל אביב ימתינו לשובו של הסווינגמן, שעל פי ההערכות יחזור לקראת תחילת נובמבר לפעילות. במהלך משחק הניצחון על עירוני נס ציונה, היליארד נפצע כזכור במניסקוס והחל מיד להתלונן על כאבים. בהיעדרו, מי שצפויים לקבל יותר דקות בעמדה הזאת הם רפי מנקו ובונזי קולסון, כאשר האחרון יערוך היום את הופעת הבכורה שלו בליגה במדי הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully