וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת עקביות: מכבי תל אביב מחכה לעירוני קרית אתא

10.10.2022 / 11:00

אחרי שהציגה תנודות גדולות ביכולת בשני משחקיה הראשונים, הקבוצה של עודד קטש תארח את העולה החדשה שהפתיעה את בני הרצליה (שלישי, 17:00)

תקציר: מלאגה - ריאל מדריד 76:71/ספורט1

אחרי מחזור פתיחה מותח וסוער, מחר (שלישי, 17:00) ייצא לדרך המחזור השני בליגת העל עם משחק שהוקדם: מכבי תל אביב תארח את עירוני קרית אתא. יתר משחקי המחזור ישוחקו החל מיום שבת, אולם לצהובים מצפה משחק חוץ אצל פנרבחצ'ה הטורקית כבר ביום שישי הקרוב, כאשר בתחילת השבוע הבא יחול החג השני של סוכות ואחריו קבוצתו של עודד קטש תשחק ביורוליג בשלישי ובחמישי.

בעקבות הפציעה בברך שהשביתה את דארן היליארד למספר שבועות, במכבי תל אביב כבר החלו לחפש פיתרונות בתוך הסגל ומחוצה לו. בונזי קולסון וג'וש ניבו שלא התלבשו נגד נס ציונה בשבת האחרונה כדי לחלק את העומסים, נרשמו בסגל לקראת המשחק. אליהם בסגל למחר הצטרפו גם לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'רל מרטין. החדשות בנוגע להיליארד יצרו התלבטות אמיתית בנוגע לשימוש באוסטין הולינס, אשר בשלב זה לא רשום באיגוד הכדורסל עדיין.

במפגש עם העולה החדשה מקווים במכבי להפגין בעיקר יציבות, דבר שהיה מאוד חסר הן נגד ז'לגיריס קובנה והן נגד נס ציונה, ואפשר ליריבות לרשום ריצות משמעותיות.

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. לירון מולדובן
הפציעה מאלצת את מכבי תל אביב למצוא פתרון. היליארד/לירון מולדובן

קרית אתא הפתיעה במחזור הראשון עם ניצחון ביתי משכנע למדי על מחזיקת גביע המדינה, בני הרצליה. הקבוצה של שרון אברהמי סומנה ברוב התחזיות כמועמדות הבטוחה לרדת לליגה הלאומית, ונראתה לא טוב נגד הפועל תל אביב בגביע ווינר, אבל אספה את עצמה לקראת פתיחת הליגה והציגה משחק מצוין של שלושה מארבעת הזרים שלה, לצד הופעה טובה מאוד של כרם משעור ותרומה נאה של יותם חנוכי. עם הסגל הזה יקוו בקרית אתא לצאת למלחמה כל העונה ולרשום משחק טוב גם ביד אליהו, למרות יחסי הכוחות הדי ברורים שנוטים לרעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully