וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש כעס אחרי ה"נפילה המנטלית". מתח לקראת הבדיקות של היליארד

9.10.2022 / 7:05

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את ירידת המתח ברבע השני מול נס ציונה. הגארד יעבור סדרת בדיקות. מרטין במגמת שיפור: "שינוי מאתגר"

קליפ סיכום היום בספורט, 9.10/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה אמש (שבת) את משחקיה בליגת העל עם ניצחון ביתי 87:95 על עירוני נס ציונה. הקבוצה של עודד קטש איבדה במהלך המשחק את דארן היליארד שספג מכה בברכו, חש בכאב ויעבור היום סדרה של בדיקות בתקווה לשלול פציעה רצינית.

הצהובים פתחו את המשחק בצורה טובה, הוליכו 18:36 במהלך הרבע השני, אלא שאז נס ציונה ביצעה ריצה וירדה למחצית ביתרון נקודה. במחצית כעס עודד קטש על השחקנים וביקש מהם לא לאבד ריכוז. לדברי אנשי הקבוצה, קטש הופתע מהירידה הדרסטית ביכולת ברבע השני וניער את השחקנים. "אנחנו לוקחים בחשבון שזה עוד יקרה לנו", אמרו בקבוצה, "אנחנו עובדים על הרכבים ותיאומים שירוצו יותר טוב ולא יהיו ירידות דרסטיות. אבל כל הדברים האלו אלה תירוצים. הייתה לנו נפילה מנטלית ומקצועית גדולה מדי".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. לירון מולדובן
מחפש את התיאום והכימיה? "הכל תירוצים". קטש/לירון מולדובן

בצד החיובי, קיבלו בקבוצה משחק טוב מאוד מג'רל מרטין עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים וגם מרומן סורקין עם 21 נקודות. "היינו צריכים לסיים את המשחק הרבה יותר טוב", אמר מרטין בסיום, "אנחנו צריכים להרים את עצמנו. אנחנו קבוצה חדשה שמחפשת את הכימיה, וככל שנשחק יותר זמן, זה לאט לאט ייבנה ונצבור מומנטום. היכולת שלי? יש לי ביטחון, החברים לקבוצה מצאו אותי במקומות שיותר נוחים לי".

הפורוורד נשאל על ההתאמות למשחק האירופי ולסגנון המשחק של עודד קטש ואמר: "השינוי הזה מאתגר. אני עושה כל מה שהמאמן מבקש ממני, רוצה שירגישו אותי בהגנה, רוצה להיות אקטיבי ולקחת כל הזדמנות גם בהתקפה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully