וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "כשאתה מחליט לחזור, אתה חושב על רגעים כאלה"

11.10.2022 / 8:46

חלוץ מכבי תל אביב השתיק את הביקורות עם עוד שער בדרבי. על אוסקר גלוך: "הבקיע שער גדול, זה ילד שלוקח אחריות במאני טיים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

ערן זהבי השווה אתמול (שני) את כמות הכיבושים שלו במשחקי דרבי לזו של השיאן שייע גלזר, כשמכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 0:3 בתום משחק סוער שעמד בפני פיצוץ. החלוץ שספג לאחרונה ביקורת, הבקיע את השער השני של קבוצתו ובסיום חגג עם חבריו ניצחון יוקרתי וגם עלייה למקום הראשון בטבלה.

"זה היה שבוע נורמלי לחלוטין מבחינתי", אמר זהבי בסיום המשחק. "אין ספק שההפסד בחיפה לא היה נעים, אנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל לא היה שום דבר מיוחד. לגבי התפרצות הרגשות שלי? גול בדרבי זה תמיד התפרצות רגשות, לא חושב שהשבוע הזה היה משהו מיוחד".

על הכותרות והדברים שנאמרו כלפיו בימים האחרונים: "אני לא יכול לשלוט במה שאנשים אומרים. אני לא מתעסק במה שאני לא יכול לשלוט בו. אני לא שולט בפה של אנשים, אבל כנראה שזה משאיר אותם בתודעה ונותן להם זמן מסך, אז אני מקבל את זה באהבה ולא כועס אפילו, באמת שהכל בסדר".

על המשחק והשער שכבש: "אין ספק שחיכיתי לזה. כשאתה לוקח החלטה לחזור, אתה רוצה לשחזר חלק מהרגעים האלה, לחוות שוב. הייתה פה אווירה מדהימה, הקהל שלנו היה מדהים. עשינו משחק כדורגל טוב וזה הכי חשוב. יצאנו עם שלוש נקודות וזאת היתה המטרה העיקרית ואני שמח שהשגנו אותה".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
תמיד נהנה בדרבי. זהבי/קובי אליהו

זהבי התייחס לאירועים שליוו את המשחק ביציעים בעיקר במחצית הראשונה והוסיף: "לא היה הרבה כדורגל. היו הרבה עצירות, נראה לי ששברנו שיא שלילי בזמן נטו של משחק. אבל אלה לא דברים שאנחנו יכולים לשלוט בהם. יכולנו לשלוט בדקות שאפשר היה לשחק, ניסינו לעשות את המיטב. בחצי הראשון לא הבקענו, אבל הגענו למצבים ועשינו כמה דברים טובים. נצטרך לשפר את מה שהיה פחות טוב ולקחת להמשך את מה שהיה יותר טוב. זה בהחלט מעצבן לשחק ככה, אין שטף למשחק, ולקבצה השנייה יש יותר מנוחה, משהו שאנחנו לא רוצים, רצינו שיהיה כמה שיותר זמן שהכדור בתוך המגרש ולא בעצירות, אבל אנחנו לא יכולים לשלוט בזה וזו לא העבודה שלנו. זה התפקיד של ההתאחדות לכדורגל, המשטרה, השופטים. אנחנו צריכים לשחק כשהכדור במגרש".

החלוץ שכבש שער ונראה טוב בהרבה מהמשחק בחיפה, נשאל האם בדיעבד, לא היה נכון לעלות במערך התקפי זהה גם במשחק הקודם בסמי עופר והשיב: "התוצאה היתה יכולה להיות אחרת, לכאן או לכאן. אנחנו לא מתעסקים במה היה, אנחנו מתעסקים במה שאנחנו יכולים לעשות כרגע. בחיפה היה הרכב אחר אבל גם תכנית משחק אחרת, שעד הדקה ה-85 עבדה ובסוף קיבלנו שערים מטעויות שלנו. יכולנו גם להבקיע שערים במשחק בחיפה אבל זה לא הלך, ובסוף אנחנו עדין במקום הראשון בטבלה כרגע וזה הדבר הכי חשוב".

בהמשך לשאלה על ההרכב בחיפה, נשאל זהבי האם הוא אישית מעדיף לשחק כשיש לידו חלוץ נוסף ושחקני התקפה נוספים: "היום יצרנו יותר מצבים, אז זה נראה ככה ובאמת שיחקנו משחק יותר התקפי. בוא לא נשכח שהפועל תל אביב לא ברמה של מכבי חיפה, זה משחק שונה לחלוטין, שם היינו גם במשחק חוץ ולפעמים מאמן הולך עם תכנית משחק מסוימת ומאמין בה והשחקנים צריכים לעשות מה שהוא דורש, זאת העבודה שלנו. הוא המאמן ואנחנו השחקנים ואנחנו צריכים לעשות את הכי טוב לגבי הדרישות שלו".

לסיום התבקש זהבי להתייחס לאוסקר גלוך שפורח במכבי ואמר: "אני לא רוצה לתת אובר מחמאות, אבל קצת קשה שלא לעשות את זה. גם היום הוא היה מעולה ובכלל הוא לוקח אחריות, שזה באמת משהו מדהים לראות, שילד בן 18 לוקח אחריות, בא לכדור ועושה פעולות התקפיות. גם להבקיע את השער שהוא הבקיע זה מאוד לא פשוט, גול גדול, ברגל החלשה ועוד במאני טיים. לא גולים נגד קבוצות קטנות, זה המאני טיים וזה בהחלט מראה משהו על הילד הזה, אבל זהו, אני אעצור פה ושרק ימשיך להתקדם וימשיך לעבוד קשה, זה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully