וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "האבוקות? לא זוכר משהו כזה". גלוך צפוי להיות כשיר לשבת

10.10.2022 / 23:02

מאמן מכבי תל אביב התייחס לסערה בדרבי: "השחקנים צריכים להתחמם כל פעם מחדש, גם שחקני הפועל סבלו מזה". זהבי: "זה פגע בשטף ובספורטיביות". צפירת הרגעה מכיוונו של הקשר

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

זה היה מתיש, ולעתים אף היה נראה שהדרבי לא יסתיים בצורה שמכבי תל אביב חלמה, אך לבסוף הלחץ עשה את שלו והסכר נפרץ. כמו שקרה בכל כך הרבה דרבים שונים בעשור האחרון, גם הפעם הצהובים התעוררו עם בליץ לקראת הסיום והביסו 0:3 את הפועל תל אביב. הכוכבים הראשיים של ולאדן איביץ' בהתקפה - אוסקר גלוך, ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' - היו חתומים על שלושת השערים, כאשר זהבי אף השתווה לשייע גלזר בתוך מלך שערי הדרבי התל אביב בכל הזמנים.

במכבי תל אביב היו מודאגים מהפציעה של גלוך, שנפגע כשתי דקות אחרי השער והורד על אלונקה, אבל הקשר הצעיר לקח חלק החגיגות עם הקהל אחרי המשחק ונראה שלא מדובר במשהו רציני. במועדון אמרו מאוחר יותר שכנראה מדובר בהתכווצות שרירים ושהוא אמור להיות כשיר למשחק ביום שבת נגד בני סכנין.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
הסכר נפרץ לקראת הסיום. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

המאמן ולאדן איביץ' השווה בין הדרבי של בלגרד בין פרטיזן לכוכב האדום לבין הדרבי התל אביבי, לאור השלכת האבוקות והכדורים לאורך המשחק: "יש הבדל בין הדרבי בסרביה והדרבי בישראל, אבל העניין עם האבוקות היה משהו שאני לא זוכר. עצרו יותר מדי וזה היה רע. זה קשה בעיקר לשחקנים, הם צריכים להתחמם כל פעם מחדש, הם התקררו אחרי שעצרו כל כמה דקות את המשחק, גם שחקני הפועל סבלו מכך. אחרי 10-15 דקות זה כבר יכול להיות סכנה של פציעות לשחקנים. אני לא רוצה להיות זה שמתווכח עם החוקים ומתי צריך לעצור את המשחק, זה לא מקומי".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני מרוצה משלוש הנקודות, הגענו להרבה מצבים, בעיקר במחצית השנייה. להפועל היו רק שתי מתפרצות כל המשחק. עבדנו קשה מהרגע הראשון, ולמרות שהם היו מאורגנים, הצלחנו לכבוש. גלוך זה שחקן שגדל פה במועדון ואנחנו שמחים שהוא חלק מהסגל שלנו. אנחנו ממשיכים לעזור לו להתפתח ולגדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
ענה לביקורות. זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי התייחס לאירועים בפתיחת המשחק: "לנו השחקנים זה מגניב, הייתה אווירה מדהימה, אבל לעצור את המשחק כל כך הרבה פעמים זה פוגע בשטף והספורטיביות. הייתי שמח אם זה היה קורה פעם אחת ונגמר. היה לי חשוב מאוד להבין שאם נבקיע בזמן שזורקים כדורים למגרש מהיציע, השער יאושר והשופט אמר שכן".

החלוץ התייחס גם לביקורות עליו: "אני משתדל לעשות הכי טוב שלי על המגרש, באימונים ובמשחקים. הדבר החשוב זה לא לתת לשום ביקורת להזיז אותי מהדרך שלי שהיא דרך של עבודה קשה, מקצוענות, לעשות מה שהמאמן דורש ממני. העבודה שלי היא להיות הכי טוב שאני יכול. זכותם של האנשים בתקשורת להגיד מה שהם רוצים, אני משאיר להם את הכותרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully