וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח: לנצח את מכבי חיפה. אלגרי יסיים את השנה ביובנטוס?

באיטליה נטען שאיבוד נקודות מול הירוקים יגזור את דינו של המאמן, בשל ההפסדים הכספיים שתגרור הדחה מליגת האלופות. "צריך לצמצם טעויות", אמר לקראת המשחק

תקציר: מילאן - יובנטוס 0:2/ספורט1

יובנטוס אמנם צלחה את המפגש הראשון שלה עם מכבי חיפה בליגת האלופות, אלא שאחרי הניצחון 1:3 על הירוקים הגיע הפסד נוסף בליגה האיטלקית - 2:0 למילאן שהותיר את מסימיליאנו אלגרי ושחקניו במאזן של 13 נקודות מ-27 אפשריות וניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים בסרייה א'. הבוקר (שני), יממה לפני ביקור הגברת הזקנה בישראל, בארץ המגף ממשיכים לעסוק בעתידו של המאמן - עליו יכולה להשפיע הקבוצה של ברק בכר.

לפי ה"גאזטה דלו ספורט", אלגרי עשוי להישאר על הקווים עד תום 2022, אולם המשחק נגד מכבי חיפה יהיה קריטי לסיכוייו לשמור על המשרה, שכן כל דבר מלבד ניצחון ירחיק משמעותית את יובנטוס מהעפלה לשמינית הגמר.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי, מול אדריאן ראביו, שחקן יובנטוס. Emilio Andreoli, GettyImages
ניצחון על מכבי חיפה קריטי מבחינת אלגרי. שרי ודי מריה/GettyImages, Emilio Andreoli

באיטליה נכתב כי המאמן וההנהלה מסכימים שהתוצאות שהושגו עד כה הן הרבה מתחת למצופה, ובמועדון יבחנו בחודש הבא את האפשרות להיפרד מאלגרי, אך החלטה שכזו ככל הנראה תחכה בכל מקרה לסוף השנה האזרחית בשל ההשלכות הכלכליות שלה, הנובעות מתנאי החוזה של המאמן.

הדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות תגרור הפסדים כספיים עוד יותר גדולים ליובנטוס, כך שעל מנת לייצב את מצבו בתפקיד המאמן, אלגרי יצטרך לוודא שעד היציאה לפגרת המונדיאל המצב בליגה האיטלקית יתייצב, אחרת במועדון יצטרכו לפטר אותו לא רק ממניעים מקצועיים - אלא גם כלכליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"אנחנו צריכים לשחק קומפקטי ולצמצם טעויות", אמר אלגרי במסיבת העיתונאים לקראת מכבי חיפה. "המשחק נגד מילאן היה דומה לזה מול בנפיקה. כרגע אנחנו צריכים להפיק מעצמנו יותר, את הפרט הנוסף הזה שיעשה הבדל. אני מאמין שאנחנו במסלול של התפתחות. ניסיון נצבר במשחקים חשובים, אבל אסור לנו להשתמש בזה כתירוץ, אלא צריך לעשות הרבה יותר כדי לצאת לדרך חדשה".

אדריאן ראביו, שכבש במפגש הראשון עם אלופת ישראל, הוסיף: "יש בקבוצה כולה תשוקה גדולה לנצח את המשחק הזה ולהילחם על ההעפלה. אנחנו תמיד מדברים בחדר ההלבשה, גם כשאנחנו מנצחים, כי תמיד יש מקום לשיפור. יש לנו תלכיד טוב, אנחנו מאוחדים, אבל חייבים להמשיך לעבוד קשה. אני אישית מרגיש חשוב, אבל כולם חושבים. אני רוצה לעזור לחבריי לקבוצה ולדחוף את כולם לתת 100%. הקישור שלנו השתנה מאוד, יש לנו שחקנים צעירים יותר ופחות מנוסים, אבל איכותיים ביותר. זה בהחלט שונה ממה שהיה כשהגעתי, אבל הרמה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully