וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס שוב בלחץ: "חייבים להגיע עם חוזק נפשי כדי לנצח בחיפה"

"זה פסיכולוגי", טען נדבד. "שוב נפלנו לתקופה הרעה", הודה אלגרי לאחר ה-2:0 מול מילאן. הרוסונרי חוגגים: "משחק חשוב מאוד"

תקציר: מילאן - יובנטוס 0:2/ספורט1

הניצחונות הרצופים על בולוניה ולאחר מכן על מכבי חיפה אולי נתנו את הרושם שמא יובנטוס סוף סוף יוצאת לדרך חדשה, אך אמש (שבת) חזרה הגברת הזקנה לסורה עם הפסד 2:0 למילאן. יובה שוב נראתה חסרת אונים, שלושה ימים לפני המפגש הנוסף עם האלופה הישראלית בחיפה, והפער שלה מהפסגה עלול לצמוח לעשר נקודות.

"אחרי המשחק הזה, יש מעט מאוד שאני בכלל יכול להגיד", הודה מסימיליאנו אלגרי הלחוץ. "כבר נראה היה שאנחנו יוצאים מהתקופה הרעה שלנו עם שני הניצחונות, אבל שוב נפלנו לזה. זה חבל. ב-20-25 הדקות הראשונות היינו טובים, אבל אז הלכנו עוד ועוד אחורה, שלא לצורך. ביצענו מסירות לא טובות ושילמנו על כך. זה מוזר, בשלב מסוים פשוט הפסקנו לשחק והלכנו אחורה. זה לא כאילו שני משחקים טובים פותרים הכל. אנחנו חייבים להיות נחושים יותר ולהעיף את הפחד, אם ניפטר מהפחד, נוכל לשנות את המצב".

סגן הנשיא פאבל נדבדב הוסיף: "אני חושב שזה גם פסיכולוגי, לא קל לנו כרגע, איבדנו נקודות נגד קבוצות אמצע ותחתית טבלה, ואז במפגשים הגדולים הללו חסר לנו ביטחון. זה מצער שספגנו בגלל שתי טעויות שלנו. צריכים להישאר רגועים, להפשיל שרוולים, חייבים להגיע למכבי חיפה עם החוזק הנפשי לנצח".

מאמן יובנטוס מסימליאנו אלגרי. רויטרס
הפחד לא עוזר. אלגרי/רויטרס

בצד המנצח, שמחה גדולה. הרוסונרי התאוששו היטב מה-3:0 שספגו מצ'לסי בליגת האלופות ונצמדו לפסגת הטבלה. "היה משחק אינטנסיבי, עבדנו כקבוצה", סיכם סטפנו פיולי, שניצח את אלגרי לראשונה בקריירה. "לצערי בלונדון איבדנו כיוון, חששנו מהטעויות שביצענו וגם מחוזקה של היריבה. אבל ידענו שאם נעבוד יחד, נשיג את התוצאות. זה היה משחק חשוב מאוד, והיתה לנו את הגישה הנכונה כבר מהרגע הראשון".

פיקאיו טוקורי שכבש את השער הראשון חגג את שערו השני בסריה A - גם הראשון היה מול הגברת הזקנה. "זה לא בכוונה", התלוצץ, "הדבר החשוב הוא שניצחנו. אני מקווה שבמשחק הבא מול צ'לסי ניראה טוב יותר, היום היה לנו קצת יותר תשוקה. ננסה לנצח ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully