וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון מרוצים מהשתלבות המצטרפים, ג'ונס: "חווינו אווירה המדהימה"

10.10.2022 / 10:44

עם גרין שנכנס לעניינים במהרה והפיתרונות שמספקים ג'ונס וקאדג'י, האלופה מקווה לגבור על אוסטנד בבכורה הביתית בליגת האלופות: "חייבים לשמור על הבית"

תקציר: מלאגה - ריאל מדריד 76:71/ספורט1

הפועל חולון תנסה לעשות מחר (שלישי, 19:30) צעד חשוב בדרך להבטחת מקומה לפחות בשלב הפליי אין של ליגת האלופות, כשתארח את אוסטנד הבלגית. הסגולים גברו במשחקם הראשון במפעל על לגיה ורשה בפולין, ואילו הבלגים הפסידו בבית לגלאטסראיי.

למרות הקשיים בפתיחת העונה, הפציעה של סי ג'יי האריס, והעובדה שחלק מההכנה הייתה ללא המאמן גיא גודס, הצליחה הפועל חולון לפתוח את עונת 2022/23 ברגל ימין עם ניצחונות בליגת האלופות ובליגה, כאשר ביום שישי גברה על הפועל ירושלים. הסגולים יודעים את חשיבות המשחק נגד אוסטנד, קבוצה מסוכנת מאוד שכבר רשמה הצלחות במפעל בעבר, ומקווים לעבור את המשוכה בשלום.

בחולון מרוצים מהכניסה של אריק גרין לתוך המארג הקבוצתי, למרות שהוא הצטרף לפני פחות משבועיים. מי שעוד זוכים לשבחים הם צמד שחקני הפנים, קני קאדג'י ומרווין ג'ונס, שנותנים לקבוצה פיתרונות שלא היו לה בעבר.

שחקן הפועל חולון מרווין ג'ונס. ברני ארדוב
מראה יכולת טובה. מרווין ג'ונס/ברני ארדוב

המאמן גיא גודס אמר לקראת ההתמודדות: "אם אנחנו רוצים לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית אז המשחק מחר הוא סופר חשוב בשבילנו. מקווים מאוד שהקהל יגיע והאולם יהיה מלא בשביל לעזור לקבוצה לצאת עם ניצחון".

מרווין ג'ונס הוסיף: "משחק חשוב מאוד, אנחנו חייבים לשמור על הבית ובטוחים שהקהל ייתן לנו את הדחיפה. במשחק מול ירושלים חווינו, השחקנים החדשים, את האווירה המדהימה והאנרגיות שהקהל נותן והחובה שלנו היא להיות מרוכזים ואגרסביים, להגיע ולתת את הכל כדי לנצח".

אוסטנד, אלופת בלגיה תשע פעמים ברציפות, נעצרה בעונה שעברה בשלב הטופ 16 של ליגת האלופות. הבלגים מחזיקים שחקנים מקומיים טובים לצד אירופאיים ואמריקאים. השחקן המקומי המוביל הוא הפורוורד אנטואן-פייר ג'ילה, כמו גם הפורוורד הצעיר ברץ וריינברך ושחקן הפנים האריס ברטנוביץ'. בגזרה האמריקאית בולטים הרכז בריאין טיירי והגארד-פורוורד טריישון פורמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully