וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקה חוגג "ניצחון מיוחד", קלופ: "אנחנו לא במירוץ לאליפות"

גיבור ה-2:3 של ארסנל התרגש וארטטה הצהיר: "יכולים לנצח כל קבוצה". מאמן ליברפול מתלונן על הפנדל וחושש מפציעותיהם של אלכסנדר ארנולד ודיאס שעזב על קביים

תקציר ניצחונה של ארסנל 2:3 על ליברפול/ספורט1

ארסנל סיפקה הצהרת כוונות נוספת כאשר ניצחה הערב (ראשון) 2:3 את ליברפול, שמרה על פסגת הפרמיירליג לשבוע נוסף ובעיקר עברה בהצלחה עוד מבחן גדול מול מי שהייתה אמורה להיות טוענת לכתר, אבל בהחלט קשה להסביר את מה שעובר על ליברפול.

ליברפול הפסידה לארסנל לראשונה אחרי שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בשמונת המפגשים אחרונים ביניהן, ספגה ראשונה ב-10 מ-12 המחזורים האחרונים בפרמיירליג ובמאזנה של סגנית אלופת אנגליה ואירופה 10 נקודות בלבד לאחר שמונה מחזורים - המאזן הכי גרוע שלה בליגה מאז עונת 2012/13.

רוברטו פירמינו, חלוץ ליברפול. XJustin Setterfiel, GettyImages
קשה להאמין. שחקני ליברפול אחרי השער השלישי/GettyImages, XJustin Setterfiel

גבריאל מרטינלי כבש כבר אחרי 59 שניות, ליברפול עוד עשתה קולות של קאמבק והשוותה מבישול של לואיס דיאס לדרווין נונייס, אבל לפני ההפסקה מרטינלי בישל לבוקאיו סאקה במתפרצת מושלמת. המנג'ר יורגן קלופ נאלץ להחליף בהפסקה את טרנט אלכסנדר ארנולד, שהצטרף לדיאס שיצא עוד קודם לכן עקב פגיעה בברך ועזב את האצטדיון כשהוא על קביים, ולמרות שרוברטו פירמינו קבע 2:2 - המילה האחרונה הייתה של סאקה שבפנדל קבע 2:3 מוצדק והגדיל את ההפרש בין הקבוצות ל-14 נקודות.

מי שלא הוזכר עד כה, מוחמד סלאח, שוב היה רחוק מלהרשים בלשון המעטה ובאופן יוצא דופן גם הוחלף כעבור 68 דקות כשהוא שוב ללא שער או בישול. ואם לא די בכל הצרות, ליברפול תתארח ביום רביעי אצל ריינג'רס בליגת האלופות ובשבוע הבא תארח בליגה את מנצ'סטר סיטי.

בסיום אמר קלופ: "אני חושב שזה משחק שהיה צריך להסתיים בתיקו, אבל נשארנו בלי כלום. אנחנו גם לא במאבק האליפות. לצערי הפציעות של אלכסנדר ארנולד ודיאס לא נראות טובות - זה הדובדבן שבקצפת. ארסנל עושה עבודה טובה מאוד ומשחקת מצוין, ספגנו שלושה שערים וזה המצב, אלה סיטואציות שאנחנו צריכים לדעת לא להיכנס אליהן, אבל זה קרה. גם צפיתי עכשיו באירוע ואני לא חושב שזה פנדל ברור, זה היה רך ואני חושב שהשופט היה צריך לצפות בזה. דברים הולכים נגדנו, אבל אנחנו לא עיוורים יודעים שאנחנו יכולים לעשות דברים אחרת".

וירג'יל ואן דייק הוסיף: "קשה מאוד להפסיד בגלל פנדל. ניסינו להימנע מספיגת שערים - אף אחד מאיתנו לא רוצה לספוג - אבל אנחנו סופגים ולדעתי גם יותר מדי. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. ידענו שיהיה לנו קשה נגד ארסנל, זו קבוצה מעולה ואנחנו נותרנו מאוכזבים בגלל פנדל שלא היה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
גבריאל מרטינלי, שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
"הגיל לא משנה", מרטינלי וסאקה בני ה-21 חוגגים/רויטרס

בצד של התותחנים, כמובן, נרשמה שמחה גדולה עם עצירת הרצף של המייטי רדס מולם. "הסאן" פרגן לבוקאיו סאקה, כוכב הצמד עם הכותרת "סאק'ס אפיל" ובסיום הכוכב אמר: "אנחנו רק רצינו להמשיך ביכולת הטובה בידיעה שרק ככה נוכל לעשות דברים גדולים. ליברפול קבוצה פנטסטית וזה ניצחון שנותן לנו המון ביטחון - זה ניצחון שהוא עבורנו יותר משלוש נקודות. זה ניצחון מיוחד".

גבריאל מרטינלי בן ה-21, בן גילו של סאקה, הוסיף: "אנחנו רצים אחד בשביל השני כל הזמן, אנחנו משפחה. זה לא משנה מה הגיל שלך, מה שמשנה זה הלב וכמה הרצון להצליח גדול. אנחנו נמשיך להתקדם ממשחק למשחק וננסה לנצח את כל המשחקים, זו צריכה להיות המנטליות".

המאמן מיקל ארטטה נשאל בסיום אם זהו הניצחון הגדול ביותר שלו ואמר: "אני לא יודע, אבל אני מאוד שמח. אני שמח לא רק מהניצחון, אלא גם מהמקום בו אנחנו נמצאים. אני חושב שכשאנחנו משחקים טוב, יש לנו סיכוי מול כל קבוצה. היום ראיתי קבוצה שיש לה זהות ואני רוצה לומר תודה לשחקנים ולאוהדים שנתנו היום תמיכה כמו שלא זכינו לה".

אגב, ההתאחדות האנגלית אישרה שהיא חוקרת מה אמר ג'ורדן הנדרסון לגבריאל והחשד הוא שנשמעה אמירה גזענית. במהלך המשחק התעמתו ביניהם קפטן ליברפול ובלם ארסנל, אלא שהנדרסון אמר לבלם משהו שעורר מהומה. בשלב זה לא ברור מה אמר והאירוע נחקר כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully