וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לברצלונה ולריאל מדריד לפני הקלאסיקו, בלאט שוב בלט באלבה

הבלאנקוס חזרו ממלאגה עם 71:76, הקטלאנים הביסו 56:84 את פואנלברדה. הישראלי קלע 7 נקודות ומסר 7 אסיסטים ב-81:89 על אולדנבורג, זוסמן הוסיף 7 נק'

תקציר: מלאגה - ריאל מדריד 76:71/ספורט1

תמיר בלאט ממשיך ביכולת הטובה, והיום (ראשון) הוביל את אלבה ברלין לניצחון חוץ 81:89 על אולדנבורג במסגרת המחזור השני בגרמניה, כך שבלאט וגם חברו לקבוצה יובל זוסמן שומרים על מאזן מושלם. שלושה ימים אחרי שהרכז קלע 16 נקודות ורשם שיא קריירה ביורוליג מול פרטיזן בלגרד, היום הוא הסתפק ב-7 נקודות בלבד, אבל גם מסר 7 אסיסטים. זוסמן קלע גם כן 6 נקודות וקטף 4 ריבאונדים.

שחקן ריאל מדריד דז'נאן מוסה. Fran Santiago, GettyImages
הבלאנקוס מוכנים לקלאסיקו. מוסה/GettyImages, Fran Santiago

בליגה הספרדית נמשכו היום משחקי המחזור השלישי ובמפגש המוקדם ניצחה ריאל מדריד 71:76 דרמטי בחוץ את אוניקאחה מלאגה והנחילה למקומיים הפסד שני העונה, אחרי שמלאגה נכנעה גם לבאסקוניה במחזור הפתיחה.

דז'נאן מוסה הוביל את קלעי הבלאנקוס עם 15 נקודות, וולטר טבארס הוסיף 14 ומספר דו ספרתי של נקודות היה גם לגרשון יאבוסלה, שקלע 12. את קלעי מלאגה הוביל דאריו בריסואלה עם 17, אבל המארחים נאלצו לרודף ללא הצלחה עד הסיום. ריאל מדריד ניצחה בשבוע שעבר באתונה את פנאתינייקוס במחזור פתיחת היורוליג וכעת מצפה לה קלאסיקו מול ברצלונה ביום חמישי בקטלוניה.

ומה עשתה ברצלונה? היא ניצחה בקלות 56:84 בחוץ את פואנלברדה שעדיין לא ניצחה העונה, במשחק שהכיוון שלו היה ברור כבר ברבע הראשון בו קלעו המקומיים 8 נקודות בלבד מול 22 של הקטלאנים. תומאש סטרונסקי עם 12 נקודות הוביל את קלעי ברצלונה, קורי היגינס תרם 11.

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully