וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט כיכב ב"דרבי הישראלי", ברצלונה פתחה עם הפסד

הרכז סיפק 16 נק' ב-84:100 המוחץ של אלבה על פרטיזן בלגרד. זוסמן קלע 5, מדר שיחק רק 1:47 דק'. אולימפיאקוס ניצחה בברצלונה, הצגה למייק ג'יימס, טיול לאנאדולו אפס

תקציר: ריאל מדריד - אוברדוירו 79:93/ספורט1

מחזור הפתיחה של היורוליג נמשך היום (שישי) עם ארבעה משחקים כשבמוקד ה"דרבי ישראלי" שבו תמיר בלאט כיכב והוביל את אלבה ברלין שבה משחק גם יובל זוסמן לניצחון קל על פרטיזן בלגרד של ים מדר. מי שפתחה את הערב היא אנאדולו אפס אלופת אירופה שהביסה כצפוי את הכוכב האדום 59:72. ברצלונה פתחה את העונה עם הפסד ביתי לאולימפיאקוס ומייק ג'יימס כיכב בניצחון מונאקו בחוץ על וירטוס בולוניה.

אנטה ז'יזיץ' שחקן אנאדולו אפס. אנאדולו אפס, אתר רשמי
6 נקודות וניצחון קל. אנטה ז'יז'יץ'/אתר רשמי, אנאדולו אפס

אנאדולו אפס - הכוכב האדום בלגרד 59:72

מחזיקת היורוליג בשנתיים האחרונות כבר הספיקה לזכות העונה בסופר קאפ הטורקי, בזכות ניצחון על פנרבחצ'ה בשבוע שעבר, כאשר בליגה המקומית היא פתחה עם ניצחון על גלאטסראיי. שיין לארקין הפצוע אמנם לא שיחק, אבל קלייברן שיחק ועוד איך ויחד עם מיצ'יץ' הנפלא, ז'יזיץ' ויתר הכוכבים, אלופת אירופה פתחה מבערים במחצית השנייה בדרך לניצחון קל. מיצ'יץ' היה חתום על הבריחה ברבע השלישי וסיים את המשחק עם 16 נקודות ו-6 אסיסטים. וויל קלייברן שהצטרף הקיץ מצסק"א הוביל עם 19 למנצחים ובובאה תרם 10 כשאנטה ז'יזיץ' הסתפק ב-6 בלבד. בן בנטיל קלע 13 לכוכב האדום, שחסרה כמה שחקני מפתח כולל נמניה נדוביץ' המוחתם הטרי מפנאתינייקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
שלט ב"דרבי הישראלי". תמיר בלאט/GettyImages, Boris Streubel

אלבה ברלין - פרטיזן בלגרד 84:100

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' חזרה למפעל הבכיר ביבשת אחרי היעדרות בת תשע שנים וחטפה קבלת פנים צוננת מאלבה ברלין, שנעזרה ביכולת מצוינת של תמיר בלאט וגם של יובל זוסמן כדי לנצח בקלות את פרטיזן, שבה ים מדר חווה בכורה די טראומטית עם דקה ו-47 שניות בלבד שקיבל ממאמנו הסרבי. אלבה יצאה למשחק הזה כמו מלוע של תותח וגמרה אותו כבר ברבע הראשון שהסתיים ב-18:33 (!) חד צדדי לחלוטין. כוכב המשחק הזה היה לא אחר מאשר תמיר בלאט, שלהט עם ארבע שלשות משמונה ניסיונות שהעמידו אותו על 16 נקודות (שיא קריירה ביורוליג) אליהן הוא גם הוסיף 4 אסיסטים. יובל זוסמן היה פחות דומיננטי עם 5 נקודות, אבל אלבה המאוזנת לא התקשתה מול הסרבים שרשמו בכורה עגומה במיוחד. דאנטה אקסום, השחקן שהגיע לפרטיזן מברצלונה בקיץ, תרם 20 נקודות שהיו רחוקות מלהספיק.

שחקן אולימפיאקוס סאשה וזנקוב. רויטרס
חגג מול האקסית. וזנקוב/רויטרס

ברצלונה - אולימפיאקוס 80:70

בשנתיים האחרונות כשלו הקטלאנים במשימת הזכייה ביורוליג, הישג שהם נחשבו מועמדים מובילים לרשום אותו, וגם את העונה הזו הקטלאנים פתחו עם הרבה ציפיות ושחקנים חדשים נוצצים כמו וסלי וסאטורנסקי. אלא שללא ניקולה מירוטיץ' ה-MVP של העונה שעברה שישב בחוץ בגלל פציעה, השמות של בארסה לא הרשימו יותר מדי את היוונים, שחגגו בברצלונה עם ניצחון מרשים. בארסה הובילה 13:16 ברבע הראשון של חפירות, אבל 12:21 ליוונים ברבע השנים הוליך אותם ליתרון שאותו הם לא שמטו. סאשה וזנקוב, שחקן ברצלונה עד לפני שנתיים, כיכב מול האקסית עם 18 נקודותו-7 ריבאונדים, קוסטאס סלוקאס המצוין תרם רק 7 נקודות אבל ניווט עם 9 אסיסטים וג'ואל בולומבוי הוסיף 12 למנצחים. ניקולאס לפרוביטולה הוביל מנגד עם 16, אבל וסלי (5) וסאטורנסקי (7) לא נתנו את התרומה המצופה מהם וללא מירוטיץ' בארסה לא מצאה את הג'וקר שיציל אותה.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. רויטרס
פירק את בולוניה. מייק ג'יימס/רויטרס

וירטוס בולוניה - מונאקו 83:66

כמו פרטיזן בלגרד העשירה, גם בולוניה שהשקיעה הון כסף חזרה ליורוליג וקיבלה שיעור ממונאקו של מייק ג'יימס. בולוניה, שחסרה את שניים מכוכביה טוקו שנגליה ומילוש תיאודוסיץ' האגדי, סבלה קשות מג'יימס שפירק אותה עם 26 נקודות, 6 אסיסטים וכמה מהלכי היילייט. אלי אוקובו המוחתם מווילרבאן הוסיף 13 לצרפתים, שגם העונה צפויים להגיע רחוק. איפה לונדברג קלע 14 לבולוניה, שקיבלה רק 2 ממרקו בלינלי ותקווה להיות תחרותית יותר כשהכוכבים הפצועים יחזרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully