וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן שוויץ: "ישראל היריבה הכי חזקה שלנו". ברומניה חושבים אחרת

מוראט יאקין פרגן, שחקן העבר הרומני פופסקו ירה: "אי אפשר היה לבקש בית נוח, אף אחד לא ישכנע אותי שישראל עדיפה עלינו"

קליפ סיכום היום בספורט, 9.10/ספורט1

ממש כמו נבחרת ישראל, גם יתר הנבחרות ששובצו לבית ט' של מוקדמות יורו 2024 שמחו היום (ראשון) מהגרלה נוחה למדי. הפייבוריטים הברורים בבית שיכלול מלבד שחקניו של אלון חזן גם את שוויץ, רומניה, קוסובו, בלארוס ואנדורה הם כמובן השוויצרים, כשהמאבק צפוי על הכרטיס הנוסף לטורניר שייערך בעוד פחות משנתיים בגרמניה.

מאמן שוויץ מוראט יאקין סימן את ישראל כיריבה הגדולה ביותר שלו, ואמר: "לדעתי, ישראל היא היריבה החזקה ביותר שלנו בבית הזה. כמובן שיש לי הרבה חברים מקוסובו ואני כבר מחכה למפגש הזה. זה בית נוח". לשוויצרים, כידוע, יש מספר שחקנים עם שורשים בקוסובו, כשם שלא מעט משחקני קוסובו גדלו בשוויץ.

מאמן נבחרת שוויץ מוראט יאקין. Thomas Lohnes, GettyImages
הגיע להגרלה, ואהב מה שקיבל. יאקין/GettyImages, Thomas Lohnes

גם ברומניה שמחו מההגרלה, והצהירו ש"ההעפלה מהמקום הראשון נראית אפשרית בהחלט". הרומנים התגאו במאזן החיובי שלהם מול ישראל בעבר, ובאחד האתרים נכתב: "ישראל היא אחת היריבות המסורתיות של רומניה במשחקי ידידות ב-26 השנים האחרונות. לרומניה יש יתרון מורלי על פני ישראל, כי בשנים האחרונות דברים השתנו ובמפגשים האחרונים רומניה מפגינה עליונות".

המאמן הרומני אדוארד יורדנסקו אמר: "הראינו את הפוטנציאל שלנו כבר, אני מאמין בשחקנים הללו, בתשוקה שלהם ובגאווה שלהם".

שחקן העבר האגדי גאורגה פופסקו הוסיף ואמר: "גם אם היינו בוחרים בעצמנו, אני לא חושב שיכולנו לבנות בית כל כך נוח. לא יכולנו ליפול לבית נוח יותר. אם לא נצליח לעלות ממנו, צריך לשכוח מהדור הזה. לדעתי אנחנו ושוויץ הפייבוריטיות, בלי קשר לתוצאות האחרונות של ישראל, אי אפשר לשכנע אותי שישראל עדיפה עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully