וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה עקץ את גאלטייה, ושוב סופג אש בצרפת: "לקח את פ.ס.ז' כבת ערובה"

הכוכב שלח מסר למאמן דרך הרשתות החברתיות, בצרפת הגיבו בזעם. גם ההרחקה של ראמוס הסעירה: "השופטים הפכו את זה לעניין אישי

קליפ סיכום היום בספורט, 9.10/ספורט1

שוב לא רגוע בפריז סן ז'רמן. קבוצת הכוכבים סיימה אמש (שבת) ב-0:0 עם ריימס, איבדה נקודות בפעם השנייה בלבד העונה במשחק בו חסרה את ליאו מסי והעלתה את ניימאר מהספסל, וסופרת תיקו שני רצוף אחרי ה-1:1 עם בנפיקה בליגת האלופות.

הסערה אחרי המשחק התפתחה בעקבות שני מקרים שונים: האחד, הוא הכרטיס האדום שספג סרחיו ראמוס. הבלם הוותיק ספג כרטיס צהוב, ומיד לאחר מכן השופט הוציא לו צהוב שני בעקבות דיבורים מיותרים. לטענת השופט, ראמוס קילל אותו, אבל כריסטוף גאלטייה ביקר את ההחלטה. "אני מכיר מצוין שת סרחיו ואני משוכנע שהקללה שלו לא כוונה לעבר השופט. זו קללה שאני שומע מאות פעמים באימונים. לצערי, השופט חשב שזה כוון אליו והרחיק אותו", אמר המאמן.

מרקיניוס הגיב אף הוא בכעס להרחקה ואמר: "זה מתחיל להיות יותר מדי. אני כבר לא יודע אם לשופט יש משהו אישי נגדנו. אנחנו לא אוהבים לדבר על השופטים, אבל הם צריכים לעשות את עבודתם ולשלוט במגרש. בכל פעם שפונים לשופטים, הם מרחיקים אותנו. אסור אפילו לדבר איתם".

בלם פריז סן ז'רמן סרחיו ראמוס סופג כרטיס אדום. DENIS CHARLET / AFP, GettyImages
על מה ולמה? ראמוס מורחק/GettyImages, DENIS CHARLET / AFP

הסערה הנוספת שנוצרה אחרי המשחק נגעה לפוסט הסיום התמים לכאורה של קיליאן אמבפה. "ממשיכים למשחק הבא", כתב הכוכב, אבל ההאשטאג pivotgang# שצירף לפוסט, ככל הנראה כוון לעבר כריסטוף גאלטייה. אמבפה כבר הצהיר בעבר שהוא מעדיף לשחק לצד חלוץ מרכזי, ולא לשמש כ"פיבוט" לצד שחקני כנף. אתמול הוא פתח לצד קרלוס סולר ופאבלו סראביה, וההערכות הן שההאשטאש המדובר אכן היה הדרך שלו להעביר ביקורת על כך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפרשנים בצרפת לא אהבו את ההתנהלות של אמבפה, ופרשן "RMC" אמר: "קיליאן אמבפה לקח את פ.ס.ז' כבת ערובה. הוא גורם לאווירה רעה בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully