וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה בספק לקלאסיקו, בנזמה שב לסגל ריאל לקראת שחטאר

במדריד לא בטוחים ב-100% שהשוער יחלים בזמן לקראת המפגש מול ברצלונה בראשון, החלוץ ישוב למשחק בליגת האלופות

תקציר: דורטמונד - באיירן מינכן 2:2/ספורט1

שישה ימים בלבד נותרו עד שריאל מדריד תארח את ברצלונה לקלאסיקו הראשון של עונת 2022/23, אך בבירת ספרד עדיין מרחפים סימני שאלה בנוגע לכשירותו של אחד מהשחקנים הבכירים בסגל האלופה - טיבו קורטואה.

על פי דיווח ב"קופה", "לא בטוח במאת האחוזים" שהשוער הבלגי יעמוד לרשותו של קרלו אנצ'לוטי במפגש מול היריבה המושבעת. כידוע, קורטואה החמיץ את שלושת משחקי הקבוצה מאז החזרה מפגרת הנבחרות, כאשר מי שעמד בין הקורות הוא שוער המשנה אנדריי לונין. בכל אופן, קורטואה לא נכלל בסגל למשחק הקרוב בליגת האלופות מול שחטאר דונייצק, כך שלונין האוקראיני יפגוש פעם נוספת את הקבוצה ממולדתו. גם דני סבאיוס הפצוע ייעדר.

מי שכן נכלל בסגל למשחק נגד האוקראינים בשלישי הוא קארים בנזמה, שקיבל מנוחה אמש (שבת) ב-0:1 על חטאפה. בנזמה נמצא בהתאוששות מפציעה ממנה סבל בחודש שעבר, וכדי להפחית ממנו את העומס לקראת הקלאסיקו, אנצ'לוטי בחר לא לשתף אותו במחזור הליגה האחרון.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד נדחף על ידי דויד גרסיה שחקן אוסאסונה. רויטרס
חוזר לסגל אחרי מנוחה. בנזמה/רויטרס

נגד אותה חטאפה, שער נגיחה של אדר מיליטאו כבר בדקה הרביעית העניק לבלאנקוס ניצחון דחוק 0:1 על חטאפה, ושלח את האלופה למקום הראשון, לפחות זמנית, עד למשחקה של ברצלונה הערב מול סלטה ויגו. ריאל אומנם מחזיקה במאזן מרשים של שבעה ניצחונות ותיקו אחד בלבד בליגה, אבל למעשה אמש הייתה הפעם הראשונה העונה שהיא מצליחה לשמור על רשת נקייה במסגרת המקומית.

המטרה שלנו הייתה לנצח ולהעביר את הלחץ לברצלונה", הודה דני קרבאחל, "אנחנו תמיד רוצים לכבוש יותר, אבל הדבר הטוב מהיום הוא המאמץ שהשקענו בהגנה. לא לספוג שער זה מאוד חשוב עבורנו, וזה עזר לנו להשיג את המטרה, שהייתה לחזור למסלול הניצחונות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני ריאל מדריד חוגגים שער מול חטאפה. OSCAR DEL POZO CANAS / AFP, GettyImages
שחקני ריאל מדריד חוגגים שער מול חטאפה/GettyImages, OSCAR DEL POZO CANAS / AFP

ריאל שמרה על רשת נקייה למרות היעדרותו של קורטואה והצבתו של לונין. "אני חושב ששלטנו במשחק, והיינו קרובים מאוד לכבוש את השני ולסגור את המשחק", הודה בסיום אנצ'לוטי, "לא היינו מספיק טובים מול השער, פספסנו הרבה הזדמנויות. אבל שמירה על שער נקי זה חשוב. ההצלחה שהייתה לנו שעברה הייתה בזכות הגנה חזקה. היום הגנו טוב מאוד, מיליטאו ורודיגר מילאו את המשימה שלהם, טשואמני גם".

אנצ'לוטי נשאל על אדן הזאר, שלא שותף משחק חמישי ברציפות, וענה: "הוא יקבל את הדקות שלו בקרוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully