וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר קיללו את השחקנים מחוץ לאצטדיון, אברמוב ניסה להרגיע

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 23:18

לא רגוע בקבוצה של אבוקסיס אחרי עוד הפסד. גל כהן: "סף השבירה מאוד נמוך". גררו שהוחלף, ירד בזעם היישר לחדר ההלבשה

ברק אברמוב, בעלי בית"ר ירושלים, משוחח עם אוהדיה הזועמים של הקבוצה/קובי אליהו

עוד ערב קשה בבית"ר ירושלים. עשרות אוהדים המתינו מחוץ לאצטדיון בנתניה אחרי ההפסד הערב (שבת) 2:1 להפועל חדרה, קיללו את השחקנים ושרו להם "אין לכם כבוד". הבעלים ברק אברמוב יצא כדי לשוחח עם האוהדים ולנסות להרגיע אותם אחרי שהקבוצה מהבירה נשארה במקום האחרון בליגה, עם 3 נקודות מ-21 אפשריות.

המאמן יוסי אבוקסיס היה היום ביציע בגלל הרחקה ומי שעמד על הקווים היה עוזרו גל כהן. "הקבוצה הזו שווה יותר ממה שהיא משיגה", סיכם כהן, "כמות הספיגות לא נורמלית. להתחיל בפיגור 2:0, לספוג כרטיס אדום בסופו של דבר חייבים לעצור את הספיגות כי אפשר כל הזמן לרדוף. אי אפשר לקחת נקודות כשסופגים כל כך הרבה".

כהן אמר שהוא מעודד מהמחצית השנייה בה בית"ר צימקה ל-2:1 ב-10 שחקנים והוסיף: "יש לנו סגל ששווה ברמה לפחות ל-75 אחוז מהסגלים בליגה, אבל הספיגות בלתי מתקבלות על הדעת. סף השבירה כנראה מאוד נמוך, אבל הכול תירוצים. חייבים לעשות קאט, לא לספוג ומשם להתקדם".

ג'וסואה מחיאס, שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הלם בבירה/קובי אליהו

הרבה לפני שריקת הסיום, חלוץ בית"ר ירושלים, אדוארדו גררו, נטש בזעם את המגרש אחרי שהוחלף מוקדם וירד ישירות לחדר ההלבשה. הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים - ברשותו של יוסי אבוקסיס שהתמקם ביציע בגלל הרחקה - מאוד לא אהב את היכולת של הקבוצה שנקלעה לפיגור 2:0 בדקה ה-25.

גררו גילה יכולת לא מספקת ובדקה ה-35 בבית"ר החליטו לבצע חילוף כפול ולשלוח למגרש את ירדן שועה ורונן חנציס במקום הפנמי ודוד חוג'ה. גררו ירד מהמגרש באיטיות למרות שעוזר המאמן גל כהן האיץ בו ואחרי שיצא, ירד ישר לחדר ההלבשה.

חנציס שנכנס כמחליף, הורחק בדקה ה-40 אחרי פגיעה חריפה בלבאבידי ונראה המום. שחקן הכנף שבעצמו מושאל ממכבי תל אביב דמע ושם את החולצה על הראש כלא מאמין. ירדן שועה ניצל מכרטיס אדום גם הוא, כאשר ספג כרטיס צהוב על עבירה בוטה ממש לפני השריקה למחצית. כזכור, אמש (שישי) באימון לפני המשחק אוהדים נכנסו לשטח מתחם האימונים, ואיימו על שחקני בית"ר אחרי רצף ההפסדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי בית"ר ירושלים מקללים את השחקנים אחרי ההפסד להפועל חדרה/שלומי גבאי
שחקן בית"ר ירושלים, רונן חנציס, אחרי שהורחק. קובי אליהו
הורחק אחרי חמש דקות על המגרש. חנציס/קובי אליהו

צפו בתקציר המשחק

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

מאמן הפועל חדרה, אסף נימני, התייחס לכך שקבוצתו התקשתה מול 10 שחקנים כשהוליכה 0:2 וכמעט איבדה שתי נקודות יקרות: "מתחיל להיווצר מצב שלנצח משחקים בליגת העל זה דבר קשה. רואים את זה בתוצאות בליגה, אני לא זוכר דבר כזה. רוב הקבוצות שוות והיום גם לא הייתה משמעות להרחקה. הקהל הכניס את בית"ר למשחק, אנחנו נסוגנו, אבל בסופו של דבר לקחנו שלוש נקודות וזה הכי חשוב".

נימני המשיך: "אולי במחצית השנייה השחקנים הרגישו יותר בנוח כי הובלנו 0:2 ומצד שני בית"ר זרקה שחקנים קדימה. חשבתי שנצא למחצית השנייה יותר טוב... אבל זה הניצחון השני שלנו, שאפו ענק לשחקנים ולצוות שלי, מפה אפשר לראות עוד הרבה נקודות אור".

מוחמד חטיב שכבש את השער השני, הקדיש אותו לקלמן שטורם שנפצע באימון אחרי ששניהם התנגשו וכנראה ייעדר תקופה ממושכת: "אתמול ביקרתי את קלמן בבית החולים והבטחתי לו שאני אבקיע וננצח. זה ניצחון סופר חשוב. פתחנו טוב מאוד, המחצית השנייה הייתה פחות טובה, אבל לקחנו את שלוש הנקודות וזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully