וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה וסלטיק ניצחו לאחר דרמה בתוספת הזמן, הפסד לבלבול בבכורה בהודו

68 דקות לישראלי, קבוצתו ספגה בדקה ה-93 אך קבעה 1:2 כעבור שתי דקות. מאמן נורת'איסט יונייטד נחל הפסד דרמטי, 84 דקות לדסה בדרבי של מוסקבה

סיכום היום בספורט, 7.10/ספורט1

אחרי שמונס דאבור רשם פתיחה מוצלחת לסוף השבוע של הליגיונרים, נציגים נוספים של הכדורגל הישראלי מעבר לים עלו היום (שבת) על כר הדשא בליגות השונות.

ראשון לעשות זאת היה ליאל עבדה, שחזר להרכב סלטיק אחרי שנעדר ברביעי ממשחק ליגת האלופות נגד ר.ב. לייפציג בשל הסמיכות לסיום יום הכיפורים. הישראלי שפתח בהרכב נגד סט. ג'ונסטון ראה את קבוצתו עולה ליתרון בחוץ בדקה ה-42, זאת לאחר שאנדרו קונסידיין שעמד בסמוך אליו דחק את הכדור לרשת קבוצתו.

עבדה היה יכול להכפיל את היתרון בדקה ה-65, אך נעצר אצל השוער וכעבור שלוש דקות הוחלף. הדרמה הגדולה החלה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כאשר בלם המארחת אלכס מיטשל, שרק אתמול חגג את יום הולדתו ה-21, כבש את שערו הראשון בקריירת הבוגרים ואיזן ל-1:1. לאלופה עוד נותר מספיק זמן בכדי להכריע את ההתמודדות, כאשר החלוץ יורגוס יאקומאקיס דחק מקרוב את ה-1:2 של סלטיק בדקה ה-95.

בכך המוליכה הגדילה באופן זמני את הפער מריינג'רס השנייה לחמש נקודות, ותקווה שיריבתה המרה תמעד בכדי להחזיק ביתרון של יותר ממשחק אחד.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
ניצחון דרמטי לסלטיק. עבדה/GettyImages, Steve Welsh

* אלי דסה פתח בהרכב דינמו מוסקבה והוחלף בדקה ה-84, קבוצתו סיימה ב-1:1 עם צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור ה-12 ברוסיה. מגן נבחרת ישראל שלח כדור רוחב שהורחק לא טוב על ידי הגנת צסק"א, מה שאפשר לפדר סמולוב לכבוש (44) ולאזן ל-1:1, אחרי השער המוקדם של וויליאן (12). דינמו במקום השמיני בטבלה עם 17 נקודות, מרחק 7 מצסק"א השנייה ו-13 מזניט המוליכה.

* לידור כהן ופאטום יונייטד נחלו הפסד בליגה התאילנדית לנונגבואה. הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-52 וראה את קבוצתו נשארת בעשרה שחקנים כעבור ארבע דקות בלבד. בדקה ה-69 ניצלה זאת המארחת כדי לקבוע את תוצאת הסיום - 0:1.

* מרקו בלבול ערך הופעת בכורה כמאמן של נורת'איסט יונייטד בליגה ההודית, וראה את קבוצתו נוחלת הפסד דרמטי נגד בנגלאורו. המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-87, ושש דקות לאחר מכן, עמוק בתוספת הזמן, קבוצתו של בלבול מצאה את הרשת. לצערו של המאמן הישראלי, השער נפסל עקב נגיעת יד וקבוצתו נותרה בידיים ריקות.

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס, שגברה 2:3 על פנאיטוליקוס בליגה היוונית. קבוצתו של הישראלי נקלעה לפיגור כפול כבר אחרי 16 דקות, אך חבריו השוו עוד לפני ההפסקה ובדקה ה-78 הם השלימו את המהפך במשחק החוץ.

* עטאא ג'אבר וקני סייף פתחו בהרכב נפטצ'י באקו, שסיימה ב-0:0 ביתי מול טוראן בליגה האזרית.

* אילון אלמוג הפצוע לא נכלל בסגל של הארטברג, שהביסה 0:3 בחוץ את לאסק לינץ בליגה האוסטרית.

* עדן הרשקוביץ שיחק שתי דקות כמחליף ב-1:1 של פלוריאנה מול מוסטה בליגה המלטזית.

* יהונתן לוי נותר על הספסל של פראלימני, שהובסה 3:0 בידי פאפוס בליגה הקפריסאית.

* רועי הרמן הוחלף בדקה ה-57 בהפסד החוץ של בוטב פלובדיב 1:0 ללבסקי סופיה בליגה הבולגרית.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות, לכיה גדנסק ניצחה בחוץ 0:1 את קראקוביה בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully