וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מונס דאבור כבש, הופנהיים הפסידה 2:1 מול ורדר ברמן

צפו בשער: החלוץ הישראלי פתח בהרכב והחזיר את קבוצתו למשחק בשער יפה עם החלק החיצון (32), אבל האורחת חגגה בזכות פנדל מאוחר של פולקרוג (87). בשבת: הקלאסיקר הגדול בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן (19:30, ספורט3)

תקציר: הופנהיים - ורדר ברמן 2:1/ספורט1

במוקד המחזור התשיעי בגרמניה יפגשו בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן לקרב ענקיות (שבת, 19:30, ספורט3) וינסו להתקדם לכיוון צמרת הטבלה, אלא המחזור נפתח הערב (שישי) עם שער של מונס דאבור, שהחזיר את הופנהיים, אבל ורדר ברמן ניצחה 1:2 בזכות פנדל מאוחר. עוד בשבת: צ'אבי אלונסו יערוך בכורה על הקווים של באייר לברקוזן כשזו תארח את שאלקה (שבת, 16:30, ספורט3) בניסיון לברוח מעל הקו האדום. גם ר.ב. לייפציג תחפש לנצח במיינץ.

מונס דאבור הופנהיים מול ורדר ברמן. GettyImages
פתח בהרכב וגם כבש. מונס דאבור/GettyImages

הופנהיים - ורדר ברמן 2:1

מונס דאבור, שפתח בהרכב הופנהיים במחזור האחרון, קיבל את הקרדיט שוב ב-11 של המארחים וענה בגדול עם שערו השלישי העונה. ברמן היתה יותר טובה בפתיחה ועלתה ליתרון מוצדק משער של מרווין דוקש (18), אלא שבדקה ה-32 דאבור שעט למתפרצת, קיבל כדור מגייגר ועם החלק החיצון של הנעל שלח את הכדור פנימה. זה היה כאמור שער הליגה השלישי של דאבור, שאומנם פרש מהנבחרת אבל את העונה בגרמניה פתח מצוין. אלא שאקורד הסיום של המשחק הזה היה שייך לברמן, שבעזרת ה-VAR קיבלה פנדל גבולי שאותו תרגן ניקלאס פולקרוג ל-1:2 בדקה ה-87. ברמן עלתה למקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה וחלפה על פני הופנהיים, שנשרה למקום השישי במשחק שבו היא היתה כובשת זמנית את הפסגה אם היתה מנצחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בכורה על הקווים כמאמן בוגרים. צ'אבי אלונסו/רויטרס

באייר לברקוזן - שאלקה (שבת, 16:30, ספורט3)

מאמנה החדש של המארחים, צ'אבי אלונסו, צפוי לערוך בכורה על הקווים מול העולה החדשה בקרב המאכזבות של פתיחת העונה. שאלקה נמצאת מעל הקו האדום, אך רחוקה רק נקודה מלברקוזן, כששתיהן עומדות על ניצחון בודד מפתיחת העונה. אצל האורחים יעדר ספ ואן דר ברג, המושאל מליברפול, שנפצע בקרסול וצפוי להיעדר תקופה ממושכת. בצד של המאמן הספרדי, קארים בלארבי ופלוריאן וירץ ימשיכו להיעדר בעקבות פציעות.

אנדרה סילבה, חלוץ לייפציג. RONNY HARTMANN, GettyImages
יחגוג גם מול מיינץ? אנדרה סילבה/GettyImages, RONNY HARTMANN

מיינץ - ר.ב. לייפציג (שבת, 16:30)

האורחים נמצאים בעונה לא פשוטה עבורה וממוקמים רק במקום ה-11, עם מאזן נקודות זהה למיינץ של 11 בלבד. אחרי ניצחון 1:3 על סלטיק של ליאל עבדה במסגרת ליגת האלופות, השוורים ינסו לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות לראשונה העונה, כשיתארחו אצל מיינץ שנמצאת בתקופה לא טובה עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. אצל לייפציג יעדרו פיטר גולאשי שנפצע מול סלטיק, קונרד ליימר, דני אולמו ולוקאס קלוסטרמן. במיינץ סולימאן מוסטפה לא ישחק בעקבות פציעה בשריר.

ג'וד בלינגהאם, קשר דורטמונד. CRISTINA QUICLER, GettyImages
רוצים ניצחון ראשון על היריבה אחרי שלוש שנים. ג'וד בלינגהאם/GettyImages, CRISTINA QUICLER

בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן (שבת, 19:30, ספורט3)

הקלאסיקר הגרמני אותו תארח דורטמונד יהיה ה-124 במספר במסגרת הליגה, כאשר הפעם שתי הקבוצות מגיעות עם מאזן זהה של 15 נקודות ועם פתיחות עונה לא יציבות. הבווארים ניצחו במחזור האחרון 0:4 את באייר לברקוזן, במה שהיה לניצחון הליגה הראשון שלהם אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון. דורטמונד שסובלת מפציעות רבות מפתיחת העונה, בראשן של הקפטן, מרקו רויס, רשמה הפסד שלישי בארבעה משחקים אחרונים כשספגה 3:2 מקלן במחזור הקודם, לפני שניצחה באמצע השבוע 1:4 את סביליה במסגרת ליגת האלופות. בנוסף לרויס, גם מאטס הומלס, ג'ובאני ריינה ומוחמד דאוד לא כשירים למפגש הפיקנטי מול באיירן, כשאצלה לוקאס הרננדס פצוע, ויוזואה קימיש וקינגסלי קומאן נמצאים בספק בעוד תומאס מולר ייעדר לאחר שטרם התאושש לחלוטין מקורונה. המארחים ינסו לנצח את היריבה המרה לראשונה מאז הסופר קאפ הגרמני ב-2019, כשבבונדסליגה היא ניצחה בפעם האחרונה רק בעונת 2018/19.

משחקים נוספים

אוגסבורג - וולפסבורג (16:30)
בוכום - איינטרכט פרנקפורט (16:30)

שחקן באיירן מינכן לירוי סאנה. רויטרס
ימשיכו את הרצף המרשים מול דורטמונד? לירוי סאנה/רויטרס

ביום ראשון בבונדסליגה:

בורוסיה מנשנגלדבאך - פ.צ. קלן (16:30)
הרטה ברלין - פרייבורג (16:30)
שטוטגרט - אוניון ברלין (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully