וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה משחקת כדורגל, פריז סן ז'רמן התקשתה נגדה בחוץ"

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 15:50

בלם נבחרת איטליה לשעבר, דניאלה אדאני, הזהיר את יובנטוס: "יהיה לה קשה, חיפה רוצה מקום שלישי". על די מריה: "יותר טוב מתואר"

אוהדי מכבי חיפה בטורינו/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כדורגלן העבר דניאלה אדאני, התארח בתכנית הטלוויזיה המקוונת של כריסטיאן ויירי והזהיר את יובנטוס ממשחק הגומלין נגד מכבי חיפה ביום שלישי (19:45). האיטלקים ניצחו 1:3 בטורינו ביום רביעי בקלות יחסית, אבל אדאני דווקא התרשם מהאלופה הישראלית.

"לפריז סן ז'רמן לא היה קל בישראל", אמר אדאני, "ראיתי את מכבי חיפה והיא משחקת כדורגל. זו קבוצה שרוצה לסיים במקום השלישי וליובנטוס מצפה משחק קשה. אם היא תחזור משם בלי נקודות שם ובסופו של דבר תודח מאירופה היא הולכת להפסיד הרבה כסף...".

אדאני בן ה-48 שיחק כבלם ובין היתר לבש את מדי לאציו, פיורנטינה ואינטר, כמו גם את מדי נבחרת איטליה 5 פעמים. בשנים האחרונות הוא הפך לפרשן. בניגוד לאנטוניו קסאנו לפני כמה ימים, הוא דווקא לא מזלזל לרגע באלופה הישראלית.

שחקן העבר התייחס גם לאנחל די מריה, שבישל את שלושת השערים של יובה נגד מכבי חיפה: "קרה לכם שכל מה שעניין אתכם במשחק כדורגל זה לא מה קבוצה תעשה, אלא מה שחקן ספציפי עושה? כי לי זה קרה במשחק של יובנטוס ביום רביעי. אני אוהב את די מריה, אני תמיד בעדו. לצפות בו זה יותר טוב מלזכות בתואר".

שחקן העבר האיטלקי דניאלה אדאני. Jonathan Moscrop, GettyImages
לא מזלזל לרגע באלופה הישראלית. אדאני/GettyImages, Jonathan Moscrop

מכבי חיפה תארח את יובנטוס ביום שלישי אחרי שהפסידה בשלושת משחקי הסיבוב הראשון. הירוקים מקווים להפתיע ולהשיג שלוש נקודות, מה שישאיר אותם במאבק על המקום השלישי שמוליך לשלבי נוק אאוט של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully